Code | zarzad.przy.oswi_pod_PC |
---|---|
Organizational unit | Faculty of Management and Social Communication |
Level of education | post diploma |
Language(s) of instruction | Polish |
Minimum number of students | 12 |
Number of places offered | 60 |
Duration | 1 year (2 semesters) |
Required document |
- Application round 1 (22.04.2024 12:00 – 19.09.2024 12:00)
Rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025
O studiach
informacje o studiach | isp.uj.edu.pl |
statystyki z poprzednich lat | statystyki |
opłata rekrutacyjna | brak |
opłata za studia (czesne) |
I semestr: 2 000 zł Łącznie: 4 000 zł |
Kto może podjąć studia?
Studia mogą podjąć osoby posiadające dyplom ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia uzyskany na dowolnym kierunku.
Harmonogram
Dokonywanie zgłoszeń na studia podyplomowe jest możliwe w termine:
- rozpoczęcie tury: 22 kwietnia 2024 roku godz.12:00
- zakończenie tury: 19 września 2024 roku godz.12:00
- ogłoszenie wyników kwalifikacji: 23 września 2024 roku
- wpisy na studia: 24 - 27 września 2024 roku
Przebieg rekrutacji
Zapisy na studia
Kandydaci dokonują zgłoszeń rekrutacyjnych w systemie IRK. Po dokonaniu zgłoszenia kandydat musi potwierdzić zgłoszenie, klikając przycisk „Potwierdź zgłoszenie” w zakładce "Zgłoszenia rekrutacyjne".
Potwierdzenie zgłoszenia oznacza, że kandydat nie może dokonywać w nim już zmian. Dopiero potwierdzenie zgłoszenia stanowi jego skuteczne złożenie.
Lista rankingowa
Kandydaci są zapisywani na studia w kolejności według daty dokonania zgłoszenia w systemie IRK. Pod uwagę brane są tylko potwierdzone zgłoszenia, dla których poprawnie wgrane zostały do systemu dokumenty wymagane w procesie rekrutacji.
W przypadku potwierdzonych zgłoszeń, dla których dokumenty nie są poprawne, potwierdzenie zgłoszenia zostanie cofnięte. Kandydat otrzyma informację od Sekretarza Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej o konieczności wczytania poprawnych dokumentów. Po wczytaniu poprawnych dokumentów kandydat ponownie potwierdza zgłoszenie. Ma taką możliwość do 19 września do godz. 12:00.
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego | |
Na etapie dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego należy wczytać do systemu IRK:
|
|
Dokumenty wymagane do wpisu na studia | |
|
Wpis na studia
Wpis na studia odbywa się korespondencyjnie. Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu do przyjęcia kandydat przygotowuje do wpisu na studia dokumenty, które przesyła elektronicznie we wskazanym w harmonogramie terminie na adres e-mail: marcin.mich@uj.edu.pl.
Warunkiem przyjęcia na studia jest zawarcie z uczelnią umowy o warunkach odpłatności za studia podyplomowe (ze wzorem umowy można się zapoznać wcześniej na stronie: umowa o warunkach odpłatności za studia podyplomowe) oraz wniesienie opłaty za pierwszy semestr studiów.
Kandydaci na pierwszym zjeździe przedstawiają oryginały dokumentów wczytywanych do systemu IRK na wszystkich etapach rekrutacji (do wglądu).
Terminy zajęć
Zajęcia będą odbywały się w formie dwudniowych (sobotnio-niedzielnych) sesji w wymiarze określonym w harmonogramie studiów:
sobota-niedziela 9:00-16:00.
Kontakt
Instytut Spraw Publicznych | Welcome Centre | |
możesz się zwrócić z pytaniami o |
sprawy związane ze studiami: wymagane dokumenty, wpis na studia, program studiów, opłaty za studia itp. |
sprawy związane z rekrutacją: system IRK |
dyżur | poniedziałek–czwartek 9:30-13:30 | poniedziałek–piątek 9:00–15:00 |
telefon |
(+48) 12 664 55 47 |
(+48) 12 663 26 60 (+48) 12 663 26 61 |
marcin.mich@uj.edu.pl |
rekrutacja@uj.edu.pl welcome@uj.edu.pl |
|
adres |
ul. Łojasiewicza 4 30-348 Kraków |
ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a) 30-060 Kraków |