| Kod | enolog_pod_PC |
|---|---|
| Jednostka organizacyjna | Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum |
| Poziom kształcenia | podyplomowe |
| Języki wykładowe | polski |
| Minimalna liczba studentów | 20 |
| Limit miejsc | 25 |
| Czas trwania | 1 rok (2 semestry) |
| Wymagany dokument |
- Tura 1 (12.01.2026 12:00 – 15.01.2026 12:00)
Rekrutacja na semestr letni 2025/2026
O studiach
| opis studiów | skp.cm-uj.krakow.pl |
| statystyki z poprzednich lat | statystyki |
| opłata rekrutacyjna | brak |
| opłata za studia (czesne) |
I semestr: 4 000 zł Łącznie: 8 000 zł |
Rekrutacja krok po kroku
Przed dokonaniem zgłoszenia zapoznaj się z informacjami dostępnymi na stronie: rekrutacja krok po kroku.
Kto może podjąć studia
Studia mogą podjąć osoby posiadające:
- dyplom ukończenia studiów wyższych co najmniej licencjackich uzyskany na dowolnym kierunku.
Harmonogram
Przebieg procesu rekrutacyjnego w ramach tury:
- rozpoczęcie tury: 12 stycznia 2026 roku godz.12:00
- potwierdzenie zgłoszenia: do 15 stycznia 2026 roku do godz. 12:00
- zakończenie tury: 15 stycznia 2026 roku godz. 12:00
- ogłoszenie wyników kwalifikacji: 19 stycznia 2026 roku
Kryteria kwalifikacji
Dokonanie zgłoszenia
Kandydaci dokonują zgłoszeń rekrutacyjnych w systemie IRK. Po dokonaniu zgłoszenia kandydat musi potwierdzić zgłoszenie, klikając przycisk „Potwierdź zgłoszenie”.
Potwierdzenie zgłoszenia oznacza, że kandydat nie może dokonywać w nim już zmian. Dopiero potwierdzenie zgłoszenia stanowi jego skuteczne złożenie.
Formularz zgłoszenia rekrutacyjnego
Na etapie składania zgłoszenia rekrutacyjnego należy wczytać do systemu:
- dyplom ukończenia studiów uprawniający do podjęcia studiów podyplomowych – jeśli kandydat nie posiada jeszcze dyplomu (ale ukończył już studia), może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu z oryginałem do wglądu
Dodatkowe dokumenty
Dyplom uzyskany poza Polską powinien być opatrzony apostille lub poddany legalizacji.
Dokumenty wydane w innym języku niż polski muszą mieć dołączone poświadczone (tzw. przysięgłe) tłumaczenie na język polski. Akceptowane są tłumaczenia poświadczone pieczęcią:
- polskiego tłumacza przysięgłego (osoby wpisanej na listę tłumaczy przysięgłych polskiego Ministerstwa Sprawiedliwości, dostępną pod adresem: lista tłumaczy przysięgłych) lub
- tłumacza przysięgłego zarejestrowanego w kraju Unii Europejskiej, Islandii, Liechtensteinu, Norwegii lub Szwajcarii, lub innego kraju OECD (jeżeli w danym kraju funkcjonuje instytucja tłumacza przysięgłego), lub
- konsula Rzeczypospolitej Polskiej właściwego dla państwa, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji wydano dokument, lub
- akredytowane w Polsce przedstawicielstwo dyplomatyczne lub urząd konsularny państwa, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji wydano dokument.
Klauzula apostille i legalizacja wydane w innym języku niż polski również wymagają tłumaczenia.
Kolejność na liście rankingowej
Kandydaci są zapisywani na studia w kolejności według daty dokonania zgłoszenia w systemie IRK, pod uwagę brane są tylko potwierdzone zgłoszenia, dla których poprawnie wgrane zostały do systemu dokumenty wymagane w procesie rekrutacji.
W przypadku potwierdzonych zgłoszeń, dla których dokumenty nie są poprawne, potwierdzenie zgłoszenia zostanie cofnięte (ponieważ zgłoszenie nie zostało poprawnie złożone). Kandydat otrzyma informację od Sekretarza Wydziału Farmaceutycznego o konieczności wczytania poprawnych dokumentów. Po wczytaniu poprawnych dokumentów kandydat ponownie potwierdza zgłoszenie, ma taką możliwość do 15 stycznia do godziny 12:00.
Wpis na studia
Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu do przyjęcia kandydat przygotowuje do wpisu na studia dokumenty, które przesyła elektronicznie w terminie 20 – 23 stycznia 2026 roku.
Część dokumentów należy wygenerować z systemu IRK - są to:
- ankieta osobowa – Uwaga! Ankietę mogą wygenerować wyłącznie osoby zakwalifikowane; dla wygenerowania ankiety osobowej należy uzupełnić wszystkie wymagane dane
- formularz podstawa ubiegania się o przyjęcie na studia, zawierający podsumowanie dokumentów i oświadczeń złożonych na etapie dokonywania zgłoszenia.
Kandydaci na pierwszym zjeździe przedstawiają oryginały dokumentów wczytywanych do systemu IRK na wszystkich etapach rekrutacji (do wglądu).
Warunkiem przyjęcia na studia jest zawarcie z uczelnią umowy o warunkach odpłatności za studia podyplomowe (ze wzorem umowy można się zapoznać wcześniej na stronie: umowa o warunkach odpłatności za studia podyplomowe) oraz wniesienie opłaty za pierwszy semestr studiów.
Terminy zajęć
Zajęcia będą prowadzone w formie dwudniowych sesji weekendowych (sobota–niedziela), zgodnie z wymiarem godzinowym określonym w planie studiów.
Godziny zajęć:
- Sobota: 09:30 – 20:00
- Niedziela: 08:30 – 18:00
Kontakt
| Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum | Welcome Centre | |
| możesz się zwrócić z pytaniami o |
sprawy związane ze studiami: wymagane dokumenty, wpis na studia, program studiów, opłaty za studia itp. |
sprawy związane z rekrutacją: system IRK |
| dyżur |
poniedziałek–piątek: 9:00-14:00 wybrane dni w weekendy podczas zjazdów |
poniedziałek–piątek 9:00–15:00 |
| telefon |
(+48) 12 620 58 30 |
(+48) 12 663 26 60 (+48) 12 663 26 63 |
|
danuta.plichta@uj.edu.pl |
rekrutacja@uj.edu.pl welcome@uj.edu.pl |
|
| adres |
ul. Medyczna 9 30-688 Kraków |
ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a) 30-060 Kraków
|

