• zaloguj się
  • utwórz konto

Studia podyplomowe (rekrutacja na rok akademicki 2025/2026)

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

enologia

Szczegóły
Kod enolog_pod_PC
Jednostka organizacyjna Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum
Poziom kształcenia podyplomowe
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 20
Limit miejsc 25
Czas trwania 1 rok (2 semestry)
Wymagany dokument
  • dyplom ukończenia studiów
Obecnie nie trwają zapisy.

Nadchodzące tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (12.01.2026 12:00 – 15.01.2026 12:00)

Rekrutacja na semestr letni 2025/2026

O studiach

opis studiów skp.cm-uj.krakow.pl
statystyki z poprzednich lat statystyki
opłata rekrutacyjna brak
opłata za studia (czesne)

I semestr: 4 000 zł
II semestr: 4 000 zł

Łącznie: 8 000 zł

Rekrutacja krok po kroku

Przed dokonaniem zgłoszenia zapoznaj się z informacjami dostępnymi na stronie: rekrutacja krok po kroku.

Kto może podjąć studia

Studia mogą podjąć osoby posiadające:

  •  dyplom ukończenia studiów wyższych co najmniej licencjackich uzyskany na dowolnym kierunku.

Harmonogram

Przebieg procesu rekrutacyjnego w ramach tury:

  • rozpoczęcie tury: 12 stycznia 2026 roku godz.12:00
  • potwierdzenie zgłoszenia: do 15 stycznia 2026 roku do godz. 12:00
  • zakończenie tury: 15 stycznia 2026 roku godz. 12:00
  • ogłoszenie wyników kwalifikacji: 19 stycznia 2026 roku

Kryteria kwalifikacji

Dokonanie zgłoszenia

Kandydaci dokonują zgłoszeń rekrutacyjnych w systemie IRK. Po dokonaniu zgłoszenia kandydat musi potwierdzić zgłoszenie, klikając przycisk „Potwierdź zgłoszenie”.

Potwierdzenie zgłoszenia oznacza, że kandydat nie może dokonywać w nim już zmian. Dopiero potwierdzenie zgłoszenia stanowi jego skuteczne złożenie.

Formularz zgłoszenia rekrutacyjnego

Na etapie składania zgłoszenia rekrutacyjnego należy wczytać do systemu:

  • dyplom ukończenia studiów uprawniający do podjęcia studiów podyplomowych – jeśli kandydat nie posiada jeszcze dyplomu (ale ukończył już studia), może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu z oryginałem do wglądu

Dodatkowe dokumenty

Dyplom uzyskany poza Polską powinien być opatrzony apostille lub poddany legalizacji.

Dokumenty wydane w innym języku niż polski muszą mieć dołączone poświadczone (tzw. przysięgłe) tłumaczenie na język polski. Akceptowane są tłumaczenia poświadczone pieczęcią:

  • polskiego tłumacza przysięgłego (osoby wpisanej na listę tłumaczy przysięgłych polskiego Ministerstwa Sprawiedliwości, dostępną pod adresem: lista tłumaczy przysięgłych) lub
  • tłumacza przysięgłego zarejestrowanego w kraju Unii Europejskiej, Islandii, Liechtensteinu, Norwegii lub Szwajcarii, lub innego kraju OECD (jeżeli w danym kraju funkcjonuje instytucja tłumacza przysięgłego), lub
  • konsula Rzeczypospolitej Polskiej właściwego dla państwa, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji wydano dokument, lub
  • akredytowane w Polsce przedstawicielstwo dyplomatyczne lub urząd konsularny państwa, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji wydano dokument.

Klauzula apostille i legalizacja wydane w innym języku niż polski również wymagają tłumaczenia.

Kolejność na liście rankingowej

Kandydaci są zapisywani na studia w kolejności według daty dokonania zgłoszenia w systemie IRK, pod uwagę brane są tylko potwierdzone zgłoszenia, dla których poprawnie wgrane zostały do systemu dokumenty wymagane w procesie rekrutacji.

W przypadku potwierdzonych zgłoszeń, dla których dokumenty nie są poprawne, potwierdzenie zgłoszenia zostanie cofnięte (ponieważ zgłoszenie nie zostało poprawnie złożone). Kandydat otrzyma informację od Sekretarza Wydziału Farmaceutycznego o konieczności wczytania poprawnych dokumentów. Po wczytaniu poprawnych dokumentów kandydat ponownie potwierdza zgłoszenie, ma taką możliwość do 15 stycznia do godziny 12:00.

Wpis na studia

Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu do przyjęcia kandydat przygotowuje do wpisu na studia dokumenty, które przesyła elektronicznie w terminie 20 – 23 stycznia 2026 roku.

Część dokumentów należy wygenerować z systemu IRK - są to:

  • ankieta osobowaUwaga! Ankietę mogą wygenerować wyłącznie osoby zakwalifikowane; dla wygenerowania ankiety osobowej należy uzupełnić wszystkie wymagane dane
  • formularz podstawa ubiegania się o przyjęcie na studia, zawierający podsumowanie dokumentów i oświadczeń złożonych na etapie dokonywania zgłoszenia.

Kandydaci na pierwszym zjeździe przedstawiają oryginały dokumentów wczytywanych do systemu IRK na wszystkich etapach rekrutacji (do wglądu).

Warunkiem przyjęcia na studia jest zawarcie z uczelnią umowy o warunkach odpłatności za studia podyplomowe (ze wzorem umowy można się zapoznać wcześniej na stronie: umowa o warunkach odpłatności za studia podyplomowe) oraz wniesienie opłaty za pierwszy semestr studiów.

Terminy zajęć

Zajęcia będą prowadzone w formie dwudniowych sesji weekendowych (sobota–niedziela), zgodnie z wymiarem godzinowym określonym w planie studiów.

Godziny zajęć:

  • Sobota: 09:30 – 20:00
  • Niedziela: 08:30 – 18:00

Kontakt

  Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum Welcome Centre
możesz się zwrócić z pytaniami o

sprawy związane ze studiami: wymagane dokumenty, wpis na studia, program studiów, opłaty za studia itp.

sprawy związane z rekrutacją: system IRK
dyżur

poniedziałek–piątek: 9:00-14:00

wybrane dni w weekendy podczas zjazdów

poniedziałek–piątek 9:00–15:00
telefon

(+48) 12 620 58 30

(+48) 12 663 26 60

(+48) 12 663 26 63

e-mail

danuta.plichta@uj.edu.pl

rekrutacja@uj.edu.pl

welcome@uj.edu.pl

adres

ul. Medyczna 9

30-688 Kraków

ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a)

30-060 Kraków