Kod | studia.tlum.ustn_hisz_pod_PC |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Filologiczny |
Kierunek studiów | podyplomowe studia dla tłumaczy, tłumaczenia ustne |
Poziom kształcenia | podyplomowe |
Minimalna liczba studentów | 12 |
Limit miejsc | 16 |
Czas trwania | 1 rok (2 semestry) |
Wymagany dokument |
- Tura 1 (01.07.2024 12:00 – 16.09.2024 12:00)
Rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025
O studiach
Studia nieuruchomione z powodu zbyt małej liczby chętnych.
UWAGA! Znajdujesz się w karcie studiów podyplomowych, których pełna nazwa brzmi "Podyplomowe studia dla tłumaczy". Pozostałe informacje wskazane w nazwie programu w systemie IRK (specjalizacja oraz język) mają jedynie charakter organizacyjny i nie zostaną umieszczone na świadectwie ukończenia studiów.
informacje o studiach | przekładoznawstwo.uj.edu.pl |
statystyki z poprzednich lat | statystyki |
opłata rekrutacyjna | brak |
opłata za studia (czesne) |
I semestr: 2 800 zł Łącznie: 5 600 zł |
Kto może podjąć studia?
Studia mogą podjąć osoby posiadające dyplom ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia uzyskany:
- na kierunku filologicznym w zakresie języka hiszpańskiego,
- na dowolnym kierunku studiów, jeżeli kandydat posiada pisemne potwierdzenie znajomości języka hiszpańskiego na poziomie min. C1 lub adekwatny certyfikat językowy.
Harmonogram
Dokonywanie zgłoszeń na studia podyplomowe jest możliwe w terminie:
- rozpoczęcie tury: 1 lipca 2024 roku godz. 12:00
- zakończenie tury: 16 września 2024 roku godz. 12:00
- ogłoszenie wyników kwalifikacji: 19 września 2024 roku
- wpisy na studia: 20, 21, 23 września 2024 roku godz. 10:00 - 14:00
Przebieg rekrutacji
Zapisy na studia
Kandydaci dokonują zgłoszeń rekrutacyjnych w systemie IRK. Po dokonaniu zgłoszenia kandydat musi potwierdzić zgłoszenie, klikając przycisk „Potwierdź zgłoszenie” w zakładce "Zgłoszenia rekrutacyjne".
Potwierdzenie zgłoszenia oznacza, że kandydat nie może dokonywać w nim już zmian. Dopiero potwierdzenie zgłoszenia stanowi jego skuteczne złożenie.
Lista rankingowa
Kandydaci są zapisywani na studia w kolejności według daty dokonania zgłoszenia w systemie IRK. Pod uwagę brane są tylko potwierdzone zgłoszenia, dla których poprawnie wgrane zostały do systemu dokumenty wymagane w procesie rekrutacji.
W przypadku potwierdzonych zgłoszeń, dla których dokumenty nie są poprawne, potwierdzenie zgłoszenia zostanie cofnięte. Kandydat otrzyma informację od Sekretarza Studiów Podyplomowych o konieczności wczytania poprawnych dokumentów. Po wczytaniu poprawnych dokumentów kandydat ponownie potwierdza zgłoszenie. Ma taką możliwość do 16 września do godz. 12:00.
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego | |
Na etapie dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego należy wczytać do systemu IRK:
|
|
Dokumenty wymagane do wpisu na studia | |
|
Wpis na studia
Kandydaci dokonują wpisu na studia po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu do przyjęcia. Wpisu należy dokonać osobiście w siedzibie Katedry Przekładoznawstwa w terminie wskazanym w harmonogramie, przedstawiając komplet wymaganych dokumentów.
Warunkiem przyjęcia na studia jest zawarcie z uczelnią umowy o warunkach odpłatności za studia podyplomowe (ze wzorem umowy można się zapoznać wcześniej na stronie: umowa o warunkach odpłatności za studia podyplomowe) oraz wniesienie opłaty za pierwszy semestr studiów. Kandydat podpisuje umowę podczas dokonywania wpisu na studia, opłatę za studia zobowiązany jest wnieść w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
Terminy zajęć
Zajęcia będą odbywały się w soboty oraz niedziele, godz. 9.00-18.00, przeciętnie co drugi tydzień.
Kontakt
Katedra Przekładoznawstwa | Welcome Centre | |
możesz się zwrócić z pytaniami o |
sprawy związane ze studiami: wymagane dokumenty, wpis na studia, program studiów, opłaty za studia itp. |
sprawy związane z rekrutacją: system IRK |
dyżur |
poniedziałek-piątek 10:00–14:00 |
poniedziałek–piątek 9:00–15:00 |
telefon |
(+48) 12 663 43 82 |
(+48) 12 663 26 60 (+48) 12 663 26 61 |
podyplomowe.katedra@uj.edu.pl |
rekrutacja@uj.edu.pl welcome@uj.edu.pl |
|
adres |
Al. Mickiewicza 9A, pok. 408 31-120 Kraków |
ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a) 30-060 Kraków |