• zaloguj się
  • utwórz konto

Studia podyplomowe (rekrutacja na rok akademicki 2024/2025)

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

podyplomowe studia dla tłumaczy (tłumaczenia tekstów specjalistycznych - język hiszpański)

Szczegóły
Kod studia.tlum.spec_hisz_pod_PC
Jednostka organizacyjna Wydział Filologiczny
Kierunek studiów podyplomowe studia dla tłumaczy, tłumaczenia tekstów specjalistycznych
Poziom kształcenia podyplomowe
Minimalna liczba studentów 12
Limit miejsc 16
Czas trwania 1 rok (2 semestry)
Wymagany dokument
  • dyplom ukończenia studiów
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (01.07.2024 12:00 – 16.09.2024 12:00)

Rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025

O studiach

Studia nieuruchomione z powodu zbyt małej liczby chętnych.

UWAGA! Znajdujesz się w karcie studiów podyplomowych, których pełna nazwa brzmi "Podyplomowe studia dla tłumaczy". Pozostałe informacje wskazane w nazwie programu w systemie IRK (specjalizacja oraz język) mają jedynie charakter organizacyjny i nie zostaną umieszczone na świadectwie ukończenia studiów.

informacje o studiach przekładoznawstwo.uj.edu.pl
statystyki z poprzednich lat statystyki
opłata rekrutacyjna brak
opłata za studia (czesne)

I semestr: 2 800 zł
II semestr: 2 800 zł

Łącznie: 5 600 zł

Kto może podjąć studia?

Studia mogą podjąć osoby posiadające dyplom ukończenia studiów co najmniej pierwszego stopnia uzyskany:

  • na kierunku filologicznym w zakresie języka hiszpańskiego,
  • na dowolnym kierunku studiów, jeżeli kandydat posiada pisemne potwierdzenie znajomości języka hiszpańskiego na poziomie min. C1 lub adekwatny certyfikat językowy.

Harmonogram

Dokonywanie zgłoszeń na studia podyplomowe jest możliwe w terminie:

  • rozpoczęcie tury: 1 lipca 2024 roku godz. 12:00
  • zakończenie tury: 16 września 2024 roku godz. 12:00
  • ogłoszenie wyników kwalifikacji: 19 września 2024 roku
  • wpisy na studia: 20, 21, 23 września 2024 roku godz. 10:00 - 14:00

Przebieg rekrutacji 

Zapisy na studia

Kandydaci dokonują zgłoszeń rekrutacyjnych w systemie IRK. Po dokonaniu zgłoszenia kandydat musi potwierdzić zgłoszenie, klikając przycisk „Potwierdź zgłoszenie” w zakładce "Zgłoszenia rekrutacyjne".

Potwierdzenie zgłoszenia oznacza, że kandydat nie może dokonywać w nim już zmian. Dopiero potwierdzenie zgłoszenia stanowi jego skuteczne złożenie.

Lista rankingowa

Kandydaci są zapisywani na studia w kolejności według daty dokonania zgłoszenia w systemie IRK. Pod uwagę brane są tylko potwierdzone zgłoszenia, dla których poprawnie wgrane zostały do systemu dokumenty wymagane w procesie rekrutacji.

W przypadku potwierdzonych zgłoszeń, dla których dokumenty nie są poprawne, potwierdzenie zgłoszenia zostanie cofnięte. Kandydat otrzyma informację od Sekretarza Studiów Podyplomowych o konieczności wczytania poprawnych dokumentów. Po wczytaniu poprawnych dokumentów kandydat ponownie potwierdza zgłoszenie. Ma taką możliwość do 16 września do godz. 12:00.

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego

Na etapie dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego należy wczytać do systemu IRK:

  • skan dyplomu ukończenia studiów,
  • pisemne potwierdzenie znajomości języka hiszpańskiego na poziomie min. C1 lub adekwatny certyfikat językowy (w przypadku ukończenia studiów na innym kierunku niż w zakresie filologii hiszpańskiej).
Dodatkowe dokumenty:
  • apostille lub legalizację dyplomu uzyskanego poza Polską,
  • poświadczone tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski.
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
  • ankieta osobowa (pobrana z konta IRK zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne” odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki”)
  • dokument tożsamości,
  • dyplom ukończenia studiów,
  • pisemne potwierdzenie znajomości języka hiszpańskiego na poziomie min. C1 lub adekwatny certyfikat językowy (w przypadku ukończenia studiów na innym kierunku niż w zakresie filologii hiszpańskiej),
  • apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską,
  • poświadczone tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski,
  • jeżeli wpisu dokonuje pełnomocnik, wypełnione i podpisane pełnomocnictwo (wzór możliwy do pobrania z zakładki „Zgłoszenia rekrutacyjne” odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki")

Wpis na studia

Kandydaci dokonują wpisu na studia po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu do przyjęcia. Wpisu należy dokonać osobiście w siedzibie Katedry Przekładoznawstwa w terminie wskazanym w harmonogramie, przedstawiając komplet wymaganych dokumentów. 

Warunkiem przyjęcia na studia jest zawarcie z uczelnią umowy o warunkach odpłatności za studia podyplomowe (ze wzorem umowy można się zapoznać wcześniej na stronie: umowa o warunkach odpłatności za studia podyplomowe) oraz wniesienie opłaty za pierwszy semestr studiówKandydat podpisuje umowę podczas dokonywania wpisu na studia, opłatę za studia zobowiązany jest wnieść w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.

Terminy zajęć

Zajęcia będą odbywały się w soboty oraz niedziele, godz. 9.00-18.00, przeciętnie co drugi tydzień.

Kontakt

  Katedra Przekładoznawstwa Welcome Centre
możesz się zwrócić z pytaniami o

sprawy związane ze studiami: wymagane dokumenty, wpis na studia, program studiów, opłaty za studia itp.

sprawy związane z rekrutacją: system IRK
dyżur

poniedziałek-piątek 10:00–14:00

poniedziałek–piątek 9:00–15:00
telefon

(+48) 12 663 43 82

(+48) 12 663 26 60

(+48) 12 663 26 61

e-mail

podyplomowe.katedra@uj.edu.pl

rekrutacja@uj.edu.pl

welcome@uj.edu.pl

adres

Al. Mickiewicza 9A, pok. 408

31-120 Kraków

ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a)

30-060 Kraków