• zaloguj się
  • utwórz konto

Studia podyplomowe (rekrutacja na rok akademicki 2024/2025)

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

medycyna ekstremalna i medycyna podróży

Szczegóły
Kod medycy.ekst.podr_pod_PC
Jednostka organizacyjna Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum
Poziom kształcenia podyplomowe
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 30
Limit miejsc 60
Czas trwania 1 rok (2 semestry)
Wymagany dokument
  • dyplom ukończenia studiów
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (22.04.2024 12:00 – 13.09.2024 12:00)

Rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025

O studiach

UWAGA! Aktualna liczba zgłoszeń pozwala na wypełnienie limitu miejsc przewidzianego na studiach podyplomowych medycyna ekstremalna i medycyna podróży. Oznacza to, że gdy dokonasz zgłoszenia, znajdziesz się na liście rezerwowej. Jeśli po wpisach zostaną wolne miejsca, wówczas możesz zostać zakwalifikowana/-y do przyjęcia.

informacje o studiach mckp.uj.edu.pl
statystyki z poprzednich lat statystyki
opłata rekrutacyjna brak
opłata za studia (czesne)

I semestr: 4 500 zł
II semestr: 4 500 zł

Łącznie: 9 000 zł

Kto może podjąć studia?

Studia mogą podjąć osoby posiadające dyplom ukończenia studiów uzyskany:

  • na kierunku lekarskim,
  • na kierunkach medycznych (dyplom studiów co najmniej pierwszego stopnia).

Pamiętaj, że aby pomyślnie dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego, należy uzupełnić wszystkie niezbędne elementy wskazane w zakładce „Formularze osobowe” (szczególnie w części „Wykształcenie”).

Harmonogram

Dokonywanie zgłoszeń na studia podyplomowe jest możliwe w terminie (tura podstawowa):

  • rozpoczęcie tury: 22 kwietnia 2024 roku godz. 12:00
  • zakończenie tury: 13 września 2024 roku godz. 12:00

Kwalifikacja oraz wpisy na studia rozpoczną się w momencie osiągnięcia minimalnego limitu przyjęć niezbędnego do uruchomienia studiów podyplomowych.

Kandydaci otrzymują informacje drogą mailową od Sekretarza studiów o wyniku kwalifikacji oraz o konieczności dokonania wpisu na studia podyplomowe, w trybie ciągłym, w miarę weryfikacji zgłoszeń w systemie IRK.

Przebieg rekrutacji 

Zapisy na studia

Kandydaci dokonują zgłoszeń rekrutacyjnych w systemie IRK. Po dokonaniu zgłoszenia kandydat musi potwierdzić zgłoszenie, klikając przycisk „Potwierdź zgłoszenie” w zakładce „Zgłoszenia rekrutacyjne”.

Potwierdzenie zgłoszenia oznacza, że kandydat nie może dokonywać w nim już zmian. Dopiero potwierdzenie zgłoszenia stanowi jego skuteczne złożenie.

Lista rankingowa

Kandydaci są zapisywani na studia w kolejności według daty dokonania zgłoszenia w systemie IRK. Pod uwagę brane są tylko potwierdzone zgłoszenia, dla których poprawnie wgrane zostały do systemu dokumenty wymagane w procesie rekrutacji.

W przypadku potwierdzonych zgłoszeń, dla których dokumenty nie są poprawne, potwierdzenie zgłoszenia zostanie cofnięte. Kandydat otrzyma informację od Sekretarza Medycznego Centrum Kształcenia Podyplomowego CM o konieczności wczytania poprawnych dokumentów. Po wczytaniu poprawnych dokumentów kandydat ponownie potwierdza zgłoszenie. Ma taką możliwość do 13 września do godz. 12:00.

Preferencyjne zasady rekrutacji, polegające na przyjęciu poza kolejnością nie więcej niż trzech kandydatów, przewidziane zostały dla kandydatów zgłoszonych przez szpitale uczestniczące w porozumieniu z dnia 20 czerwca 2017 roku w sprawie podjęcia współpracy w zakresie utworzenia „Uniwersyteckiej Sieci Szpitali Szkolących”.

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego

Na etapie dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego należy wczytać do systemu IRK:

  • dyplom ukończenia studiów*,
  • apostille lub legalizację dyplomu uzyskanego poza Polską,
  • poświadczone tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski.
*Jeśli na tym etapie kandydat nie posiada jeszcze dyplomu, może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu z oryginałem do wglądu najpóźniej na pierwszym zjeździe.
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
  • ankieta osobowa (pobrana z konta IRK zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne” odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki”)

Wpis na studia

Wpis na studia odbywa się korespondencyjnie. Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu do przyjęcia kandydat przygotowuje do wpisu na studia dokumenty, które przesyła elektronicznie we wskazanym przez Sekretarza terminie na adres e-mail: rekrutacja.mckp@uj.edu.pl

Warunkiem przyjęcia na studia jest zawarcie z uczelnią umowy o warunkach odpłatności za studia podyplomowe (ze wzorem umowy można się zapoznać wcześniej na stronie: umowa o warunkach odpłatności za studia podyplomowe) oraz wniesienie opłaty za pierwszy semestr studiów.

Kandydaci zobowiązani będą do dosłania oryginału, odpisu lub kopii potwierdzonej notarialnie dyplomu ukończenia studiów. Oryginał lub odpis dyplomu ukończenia studiów zostanie zwrócony na pierwszym zjeździe.

Terminy zajęć

Zajęcia będą odbywały się w formie dwudniowych (sobotnio-niedzielnych) sesji w wymiarze określonym w harmonogramie studiów.

Kontakt

  Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum Welcome Centre
możesz się zwrócić z pytaniami o

sprawy związane ze studiami: wymagane dokumenty, wpis na studia, program studiów, opłaty za studia itp.

sprawy związane z rekrutacją: system IRK
dyżur poniedziałek–piątek: 7:30-15:00 poniedziałek–piątek 9:00–15:00
telefon

(+48) 12 400 11 13

(+48) 12 663 26 60

(+48) 12 663 26 61

e-mail

studiamckp@uj.edu.pl
natalia.binczycka@uj.edu.pl

rekrutacja@uj.edu.pl

welcome@uj.edu.pl

adres

ul. Radziwiłłowska 4

31-026 Kraków

ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a)

30-060 Kraków