• zaloguj się
  • utwórz konto

Studia podyplomowe (rekrutacja na rok akademicki 2024/2025)

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

MBA w ochronie zdrowia

Szczegóły
Kod mba.ochron.zdrow_pod_PC
Jednostka organizacyjna Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum
Poziom kształcenia podyplomowe
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 15
Limit miejsc 25
Czas trwania 1,5 roku (3 semestry)
Wymagany dokument
  • dyplom ukończenia studiów
Obecnie nie trwają zapisy.

(pokaż minione tury)

Rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025

O studiach

informacje o studiach mckp.uj.edu.pl
statystyki z poprzednich lat statystyki
opłata rekrutacyjna brak
opłata za studia (czesne)

I semestr: 7 000 zł
II semestr: 7 000 zł

III semestr: 7 000 zł

Łącznie: 21 000 zł

Kto może podjąć studia?

Studia mogą podjąć osoby posiadające dyplom ukończenia jednolitych studiów magisterskich lub studiów drugiego stopnia uzyskany na dowolnym kierunku studiów.

Pamiętaj, że aby pomyślnie dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego, należy uzupełnić wszystkie niezbędne elementy wskazane w zakładce „Formularze osobowe” (szczególnie w części „Wykształcenie”).

Harmonogram

Dokonywanie zgłoszeń na studia podyplomowe jest możliwe w terminie (tura dodatkowa):

  • rozpoczęcie tury: 30 września 2024 roku godz.12:00
  • zakończenie tury: 2 października 2024 roku godz.12:00
  • ogłoszenie wyników kwalifikacji: 4 października 2024 roku
  • wpisy na studia: 5–7 października 2024 roku

Dokonywanie zgłoszeń na studia podyplomowe jest możliwe w terminie (tura podstawowa):

  • rozpoczęcie tury: 22 kwietnia 2024 r. godz. 12:00
  • zakończenie tury: 12 września 2024 r. godz. 12:00
  • ogłoszenie wyników kwalifikacji: 23.09.2024 r. godz. 12:00
  • wpisy na studia: 24–27.09.2024 r.

Przebieg rekrutacji 

Zapisy na studia

Kandydaci dokonują zgłoszeń rekrutacyjnych w systemie IRK. Po dokonaniu zgłoszenia kandydat musi potwierdzić zgłoszenie, klikając przycisk „Potwierdź zgłoszenie” w zakładce „Zgłoszenia rekrutacyjne”.

Potwierdzenie zgłoszenia oznacza, że kandydat nie może dokonywać w nim już zmian. Dopiero potwierdzenie zgłoszenia stanowi jego skuteczne złożenie.

Lista rankingowa

O przyjęciu na studia decyduje liczba punktów uzyskanych w wyniku oceny dokumentów (potwierdzających dotychczasowe doświadczenie zawodowe w szeroko pojętym sektorze ochrony zdrowia) punktowanej w skali od 0 do 100. Lista rankingowa ustalana jest według długości stażu pracy kandydata. Pierwszeństwo w przyjęciu na studia otrzymują osoby z najdłuższym stażem pracy w sektorze zdrowotnym i na stanowisku kierowniczym. W przypadku, kiedy kandydaci wykazują jednakowy staż pracy na stanowisku kierowniczym, o przyjęciu decyduje kolejność dokonania zgłoszenia.

Pod uwagę brane są tylko potwierdzone zgłoszenia, dla których poprawnie wgrane zostały do systemu dokumenty wymagane w procesie rekrutacji.

W przypadku potwierdzonych zgłoszeń, dla których dokumenty nie są poprawne, potwierdzenie zgłoszenia zostanie cofnięte. Kandydat otrzyma informację od Sekretarza Medycznego Centrum Kształcenia Podyplomowego CM o konieczności wczytania poprawnych dokumentów. Po wczytaniu poprawnych dokumentów kandydat ponownie potwierdza zgłoszenie. Ma taką możliwość do 2 października 2024 r. godz. 12:00.

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego

Na etapie dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego należy wczytać do systemu IRK:

  • dyplom ukończenia studiów*,
  • dokumenty potwierdzające dotychczasowe doświadczenie zawodowe (np. świadectwo pracy, zaświadczenie od pracodawcy),
  • apostille lub legalizację dyplomu uzyskanego poza Polską,
  • poświadczone tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski.
*Jeśli na tym etapie kandydat nie posiada jeszcze dyplomu, może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu z oryginałem do wglądu najpóźniej na pierwszym zjeździe.
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
  • ankieta osobowa (pobrana z konta IRK zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne” odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki”)

Wpis na studia

Wpis na studia odbywa się korespondencyjnie. Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu do przyjęcia kandydat przygotowuje do wpisu na studia dokumenty, które przesyła elektronicznie we wskazanym w harmonogramie terminie na adres e-mail: mba.izp@uj.edu.pl.

Warunkiem przyjęcia na studia jest zawarcie z uczelnią umowy o warunkach odpłatności za studia podyplomowe (ze wzorem umowy można się zapoznać wcześniej na stronie: umowa o warunkach odpłatności za studia podyplomowe) oraz wniesienie opłaty za pierwszy semestr studiów.

Kandydaci na pierwszym zjeździe przedstawiają oryginały dokumentów wczytywanych do systemu IRK na wszystkich etapach rekrutacji (do wglądu). 

Terminy zajęć

Zajęcia będą odbywały się w formie dwudniowych (sobotnio-niedzielnych) sesji w wymiarze określonym w harmonogramie studiów:

sobota–niedziela: 9:00–17:00.

Kontakt

  Medyczne Centrum Kształcenia Podyplomowego Collegium Medicum Welcome Centre
możesz się zwrócić z pytaniami o

sprawy związane ze studiami: wymagane dokumenty, wpis na studia, program studiów, opłaty za studia itp.

sprawy związane z rekrutacją: system IRK
dyżur

poniedziałek–piątek: 7:30-15:30

poniedziałek–piątek 9:00–15:00
telefon

(+48) 12 433 28 22

(+48) 12 663 26 60

(+48) 12 663 26 61

e-mail

mba.izp@uj.edu.pl

rekrutacja@uj.edu.pl

welcome@uj.edu.pl

adres

ul. Skawińska 8

31-066 Kraków

ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a)

30-060 Kraków