Kod | media.spol.zarz_n2s_P |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej |
Kierunek studiów | media społecznościowe w zarządzaniu |
Forma studiów | niestacjonarne |
Poziom kształcenia | drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 30 |
Limit miejsc | 50 |
Czas trwania | 2 lata (4 semestry) |
Wymagany dokument |
Znajdujesz się w karcie studiów kierunku media społecznościowe w zarządzaniu w formie niestacjonarnej. Jeżeli jesteś zainteresowany kierunkiem media społecznościowe w zarządzaniu w formie stacjonarnej przejdź TUTAJ.
O studiach
informacje o studiach | studia.uj.edu.pl |
progi i statystyki z poprzednich lat | statystyki |
opłata rekrutacyjna | 85 zł |
opłata za studia (czesne; więcej w akapicie „Finansowanie studiów”) |
I rok studiów: 7 400 zł II rok studiów: 7 400 zł Łącznie: 14 800 zł Więcej informacji: opłaty |
czynniki szkodliwe występujące w trakcie odbywania studiów |
brak |
Przydatne informacje
Kto może podjąć studia?
Studia mogą podjąć osoby posiadające:
- dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na dowolnym kierunku.
Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia.
Kwalifikacja na studia
Zasady rekrutacji zostały określone w uchwale Senatu UJ nr 46/V/2023 z 31 maja 2023 roku.
Warunkiem przyjęcia na studia jest łączne spełnienie następujących kryteriów:
- dokonanie i opłacenie zgłoszenia w systemie,
- dokonanie wpisu na studia.
Ważne: Dodatkowe tury rekrutacji zostaną uruchomione, jeśli po zakończeniu poprzedniej tury pozostaną wolne miejsca. Jeżeli w trakcie trwania tury zostanie wypełniony limit miejsc, tura rekrutacji może zostać zawieszona.
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego | |
Nie jest wymagane przesyłanie dokumentów na tym etapie. Na etapie dokonywania zgłoszenia kandydaci zobowiązani są do uzupełnienia formularza zawierającego pytania o:
|
Dokumenty wymagane do wpisu na studia | |
dokumenty, które należy pobrać z konta IRK (zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne”, odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki”) |
|
dokumenty, których kopie należy dostarczyć wraz z oryginałami do wglądu UWAGA! Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów i przygotuj je wcześniej, gdyż ich zgromadzenie może potrwać dłużej niż czas przeznaczony na wpis na studia. |
Dokumenty, które mogą zostać dostarczone do 26 września:
*Jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu (ale ukończył już studia), może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu z oryginałem do wglądu w terminie do 26 września 2024 r. |
Więcej informacji: wymagane dokumenty.
Finansowanie studiów
Studia są płatne. Opłatę wnosi się w 8 ratach. Pierwszą należy wpłacić do 7 dni od dokonania wpisu na studia. Kolejne 7 rat do 15. dnia każdego miesiąca, począwszy od listopada. Więcej informacji na temat płatności za studia znajduje się na podstronie opłaty.
Kontakt
Instytut Przedsiębiorczości | Welcome Centre | |
możesz się zwrócić z pytaniami o |
sprawy związane z tokiem studiów: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymacja studencka, opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp. |
sprawy związane z procesem rekrutacji: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminu wpisu, wymagane dokumenty itp. |
dyżur | poniedziałek–czwartek 9:30–13:30 | poniedziałek–piątek 9:00–15:00 |
telefon |
(+48) 12 664 58 34 |
(+48) 12 663 26 60 |
malgorzata.cholewa@uj.edu.pl |
rekrutacja@uj.edu.pl |
|
adres |
ul. Łojasiewicza 4, pok. 3.371 |
ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a) |