• zaloguj się
  • utwórz konto

Studia drugiego stopnia – dla obywateli polskich

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

filologia angielska

Szczegóły
Kod filolo.angi_n2s_P
Jednostka organizacyjna Wydział Filologiczny
Kierunek studiów filologia angielska
Forma studiów niestacjonarne
Poziom kształcenia drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 15
Limit miejsc 40
Czas trwania 2 lata (4 semestry)
Wymagany dokument
  • dyplom ukończenia studiów
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (04.06.2024 12:00 – 17.07.2024 23:59)

Znajdujesz się w karcie studiów kierunku filologia angielska w formie niestacjonarnej. Jeżeli jesteś zainteresowany kierunkiem filologia angielska w formie stacjonarnej przejdź TUTAJ.

Do realizacji programu studiów wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie C1.

O studiach

informacje o studiach studia.uj.edu.pl
progi i statystyki z poprzednich lat statystyki
opłata rekrutacyjna 85 zł
opłata za studia (czesne; więcej w akapicie „Finansowanie studiów”)

I rok studiów: 7 000 zł

II rok studiów: 7 000 zł

Łącznie: 14 000 zł

Więcej informacji: opłaty.

czynniki szkodliwe występujące w trakcie odbywania studiów

brak

Przydatne informacje

Kto może podjąć studia?

Studia mogą podjąć osoby posiadające:

  • dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na kierunku w zakresie nauk: humanistycznych i społecznych.

Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia. 

Dodatkowe kryterium formalne

Dodatkowym kryterium formalnym jest znajomość języka angielskiego na poziomie C1 udokumentowana dyplomem ukończenia studiów w zakresie języka angielskiego, informacją w suplemencie do dyplomu o zdanym egzaminie języka angielskiego na poziomie C1, świadectwem ukończenia szkoły średniej w kraju anglojęzycznym lub certyfikatem poświadczającym znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1.

Sposób obliczenia wyniku rekrutacji

Zasady rekrutacji zostały określone w uchwale Senatu UJ nr 46/V/2023 z 31 maja 2023 roku.

Wynik rekrutacji jest obliczany na podstawie następujących elementów:

 nazwa elementu skala waga
średnia ze studiów przeliczona do skali od 0 do 100  100%

Pamiętaj, że aby wynik na liście rankingowej został obliczony prawidłowo, należy uzupełnić elementy wskazane w zakładce „Formularze osobowe” w części „Wykształcenie”, pod odnośnikiem „Edytuj wyniki egzaminów” w koncie IRK.

Niepodanie w systemie informacji potrzebnych do obliczenia wyniku kwalifikacji do ostatniego dnia dokonywania zgłoszeń w danej turze może skutkować uzyskaniem 0 pkt. oraz odmową przyjęcia na studia. 

Więcej informacji: obliczanie wyniku.

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego

Nie jest wymagane przesyłanie dokumentów na tym etapie.
Na etapie dokonywania zgłoszenia kandydaci zobowiązani są do uzupełnienia formularza zawierającego pytania o:

  • ukończony (do dnia wpisu na studia) kierunek studiów,
  • deklarację przynależności dyplomu do grupy dyplomów uzyskanych na kierunku w zakresie nauk: humanistycznych i społecznych,
  • spełnienie dodatkowego kryterium formalnego określonego w karcie studiów powyżej w części „Kto może podjąć studia”,
  • wybór preferowanej specjalności.
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
dokumenty, które należy pobrać z konta IRK (zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne”, odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki”) 
  • ankieta osobowa
  • formularz „podstawa ubiegania się”
  • pełnomocnictwo (jeśli wpisu na studia dokonuje pełnomocnik)

dokumenty, których kopie należy dostarczyć wraz z oryginałami do wglądu

UWAGA! Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów i przygotuj je wcześniej, gdyż ich zgromadzenie może potrwać dłużej niż czas przeznaczony na wpis na studia.

  • ważny dowód osobisty lub paszport (nie sporządza się kopii)
  • dyplom ukończenia studiów uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia*
  • dokument potwierdzający wynik studiów brany pod uwagę podczas obliczania wyniku rekrutacji wraz z informacją o skali, w jakiej została wystawiona ocena (np. suplement do dyplomu, zaświadczenie z sekretariatu)
  • poświadczone tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski 
  • dodatkowe dokumenty wskazane w kryteriach kwalifikacji

Dokumenty, które mogą zostać dostarczone do 26 września:

  • apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską 

*Jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu (ale ukończył już studia), może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu wraz z oryginałem do wglądu w terminie do 26 września 2043 r. 

UWAGA! Wpis na studia w ramach kierunku wymaga wyboru specjalizacji. Zakwalifikowanie na daną specjalizację zależy od miejsca kandydata na liście rankingowej oraz jego preferencji zgłoszonych w procesie rekrutacji.

Więcej informacji: wymagane dokumenty.

Finansowanie studiów

Studia są płatne. Opłatę wnosi się w 8 ratach. Pierwszą należy wpłacić do 7 dni od dokonania wpisu na studia. Kolejne 7 rat do 15. dnia każdego miesiąca, począwszy od listopada. Więcej informacji na temat płatności za studia znajduje się na podstronie opłaty.

Kontakt

  Instytut Filologii Angielskiej Welcome Centre
możesz się zwrócić z pytaniami o

sprawy związane z tokiem studiów: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymacja studencka, opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp.

sprawy związane z procesem rekrutacji: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminu wpisu, wymagane dokumenty itp.
dyżur wtorek–piątek 10:00–14:00 poniedziałek–piątek 9:00–15:00
telefon

(+48) 12 663 43 71
(+48) 12 663 43 72

(+48) 12 663 26 60
(+48) 12 663 26 61

e-mail

karolina.kopacz@uj.edu.pl

rekrutacja@uj.edu.pl

adres

al. Mickiewicza 9a, pok. 127
31-120 Kraków

ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a)
30-060 Kraków