• zaloguj się
  • utwórz konto

Studia drugiego stopnia – dla obywateli polskich

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

filmoznawstwo i wiedza o nowych mediach

Szczegóły
Kod filmoz_s2s_P
Jednostka organizacyjna Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Kierunek studiów filmoznawstwo i wiedza o nowych mediach
Forma studiów stacjonarne
Poziom kształcenia drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 25
Limit miejsc 60
Czas trwania 2 lata (4 semestry)
Wymagany dokument
  • dyplom ukończenia studiów
Tura 1 (04.06.2024 12:00 – 17.07.2024 23:59)

O studiach

informacje o studiach studia.uj.edu.pl
progi i statystyki z poprzednich lat statystyki
opłata rekrutacyjna 85 zł
opłata za studia (czesne) studia bezpłatne
czynniki szkodliwe występujące w trakcie odbywania studiów

brak

Przydatne informacje

Kto może podjąć studia?

Studia mogą podjąć osoby posiadające dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na kierunku:

grupa dyplomów kierunek studiów współczynnik
grupa 1 na kierunku w zakresie nauk: humanistycznych, społecznych, teologicznych, a także w zakresie sztuki 1
grupa 2 na dowolnym innym kierunku 0,7

Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia. 

Sposób obliczenia wyniku rekrutacji

Zasady rekrutacji zostały określone w uchwale Senatu UJ nr 46/V/2023 z 31 maja 2023 roku.

Wynik rekrutacji jest obliczany na podstawie następujących elementów:

 nazwa elementu skala waga
średnia ze studiów przeliczona do skali od 0 do 100  100%

Pamiętaj, że aby wynik na liście rankingowej został obliczony prawidłowo, należy uzupełnić elementy wskazane w zakładce „Formularze osobowe” w części „Wykształcenie”, pod odnośnikiem „Edytuj wyniki egzaminów” w koncie IRK.

Następnie, w zależności od kierunku, na jakim kandydat uzyskał dyplom, wynik jest mnożony przez współczynnik przypisany do odpowiedniej grupy dyplomów. Wynik rekrutacji widoczny na liście rankingowej to rezultat tego mnożenia.

Niepodanie w systemie informacji potrzebnych do obliczenia wyniku kwalifikacji do ostatniego dnia dokonywania zgłoszeń w danej turze może skutkować uzyskaniem 0 pkt. oraz odmową przyjęcia na studia.

Więcej informacji: obliczanie wyniku.

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego

Nie jest wymagane przesyłanie dokumentów na tym etapie.

Na etapie dokonywania zgłoszenia kandydaci zobowiązani są do uzupełnienia formularza zawierającego pytania o:

  • ukończony (do dnia wpisu na studia) kierunek studiów,
  • deklarację przynależności  dyplomu do grupy dyplomów uzyskanych na kierunku w zakresie nauk: humanistycznych, społecznych, teologicznych, a także w zakresie sztuki lub na dowolnym innym kierunku.
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
dokumenty, które należy pobrać z konta IRK (zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne”, odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki”) 
  • ankieta osobowa
  • formularz „podstawa ubiegania się”
  • pełnomocnictwo (jeśli wpisu na studia dokonuje pełnomocnik)

dokumenty, których kopie należy dostarczyć wraz z oryginałami do wglądu

UWAGA! Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów i przygotuj je wcześniej, gdyż ich zgromadzenie może potrwać dłużej niż czas przeznaczony na wpis na studia.

  • ważny dowód osobisty lub paszport (nie sporządza się kopii)
  • dyplom ukończenia studiów uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia*
  • dokument potwierdzający wynik studiów brany pod uwagę podczas obliczania wyniku rekrutacji wraz z informacją o skali, w jakiej została wystawiona ocena (np. suplement do dyplomu, zaświadczenie z sekretariatu)
  • poświadczone tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski 

Dokumenty, które mogą zostać dostarczone do 26 września:

  • apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską

*Jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu (ale ukończył już studia), może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu z oryginałem do wglądu w terminie do 26 września 2024 r. 

Więcej informacji: wymagane dokumenty.

Kontakt

  Instytut Sztuk Audiowizualnych Welcome Centre
możesz się zwrócić z pytaniami o

sprawy związane z tokiem studiów: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymacja studencka, opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp.

sprawy związane z procesem rekrutacji: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminu wpisu, wymagane dokumenty itp.
dyżur poniedziałek–czwartek 9:30–13:30 poniedziałek–piątek 9:00–15:00
telefon

(+48) 12 664 56 07

(+48) 12 663 26 60
(+48) 12 663 26 61

e-mail

m.mrugalska@uj.edu.pl

rekrutacja@uj.edu.pl

adres

ul. Łojasiewicza 4, pok. 2.211

30-348 Kraków

ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a)
30-060 Kraków