Kod | elektr_s2s_P |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Nauk o Zdrowiu |
Kierunek studiów | elektroradiologia |
Forma studiów | stacjonarne |
Poziom kształcenia | drugiego stopnia |
Profil studiów | praktyczny |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 15 |
Limit miejsc | 30 |
Czas trwania | 2 lata (4 semestry) |
Wymagany dokument |
- Tura 1 (04.06.2024 12:00 – 17.07.2024 23:59)
O studiach
UWAGA! W związku z tym, że w programie tych studiów przewidziane są zajęcia, w ramach których studenci mają kontakt z osobami małoletnimi i w związku ze zmianą ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich warunkiem dopuszczenia do udziału w ww. zajęciach jest wykonanie przez studenta obowiązków, o których mowa w art. 21 ust. 2-8 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.
informacje o studiach | studia.uj.edu.pl |
progi i statystyki z poprzednich lat | statystyki |
opłata rekrutacyjna | 85 zł |
opłata za studia (czesne) | studia bezpłatne |
czynniki szkodliwe występujące w trakcie odbywania studiów |
Przydatne informacje
Kto może podjąć studia?
Studia mogą podjąć osoby posiadające:
- dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na kierunku elektroradiologia.
Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia.
Dodatkowe kryterium formalne
Dodatkowym kryterium formalnym upoważniającym do podjęcia studiów jest zaliczenie lektoratu z języka angielskiego na studiach lub zdanie matury miedzynarodowej, lub ukończenie studiów anglojęzycznych, lub posiadanie certyfikatu znajomości języka angielskiego na poziomie co najmiej B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.
Sposób obliczenia wyniku rekrutacji
Zasady rekrutacji zostały określone w uchwale Senatu UJ nr 46/V/2023 z 31 maja 2023 roku.
Wynik rekrutacji jest obliczany na podstawie następujących elementów:
nazwa elementu | skala | waga |
ocena z egzaminu dyplomowego | przeliczona do skali od 0 do 100 | 50% |
średnia ze studiów | przeliczona do skali od 0 do 100 | 50% |
Pamiętaj, że aby wynik na liście rankingowej został obliczony prawidłowo, należy uzupełnić elementy wskazane w zakładce „Formularze osobowe” w części „Wykształcenie”, pod odnośnikiem „Edytuj wyniki egzaminów” w koncie IRK.
Niepodanie w systemie informacji potrzebnych do obliczenia wyniku kwalifikacji do ostatniego dnia dokonywania zgłoszeń w danej turze może skutkować uzyskaniem 0 pkt. oraz odmową przyjęcia na studia.
Więcej informacji: obliczanie wyniku.
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego | |
Podczas dokonywania zgłoszenia można wczytać do systemu:
Na etapie dokonywania zgłoszenia kandydaci zobowiązani są do uzupełnienia formularza zawierającego pytania o:
|
Dokumenty wymagane do wpisu na studia | |
dokumenty, które należy pobrać z konta IRK (zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne”, odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki”) |
|
dokumenty, których kopie należy dostarczyć wraz z oryginałami do wglądu UWAGA! Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów i przygotuj je wcześniej, gdyż ich zgromadzenie może potrwać dłużej niż czas przeznaczony na wpis na studia. |
Dokumenty, które mogą zostać dostarczone do 26 września:
*Jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu (ale ukończył już studia), może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu z oryginałem do wglądu w terminie do 26 września 2024 r. |
Dokumenty wymagane po wpisie na studia |
|
UWAGA! Skierowanie na badania wydawane jest w sekretariacie studiów po pomyślnym dokonaniu wpisu. Nie należy wykonywać badań lekarskich bez otrzymania skierowania, tj. przed wpisem na studia.
|
Więcej informacji: wymagane dokumenty.
Kontakt
Wydział Nauk o Zdrowiu | Welcome Centre | |
możesz się zwrócić z pytaniami o |
sprawy związane z tokiem studiów: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymacja studencka, opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp. |
sprawy związane z procesem rekrutacji: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminu wpisu, wymagane dokumenty itp. |
dyżur | poniedziałek–piątek 8:00–15:30 | poniedziałek–piątek 9:00–15:00 |
telefon |
(+48) 12 634 33 97 wew. 30 |
(+48) 12 663 26 60 |
rekrutacja.wnz@uj.edu.pl |
rekrutacja@uj.edu.pl |
|
adres |
ul. Michałowskiego 12, pok. 113 31-126 Kraków |
ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a) |