Kod | busine.fina.mana_s2s_P_en |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej |
Kierunek studiów | Business and Finance Management |
Forma studiów | stacjonarne |
Poziom kształcenia | drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | angielski |
Minimalna liczba studentów | 35 |
Limit miejsc | 60 |
Czas trwania | 2 lata (4 semestry) |
Wymagany dokument |
O studiach
informacje o studiach | studia.uj.edu.pl |
progi i statystyki z poprzednich lat |
statystyki |
opłata rekrutacyjna | 85 zł |
opłata za studia (czesne) |
I rok studiów: 19 400 zł II rok studiów: 19 400 zł Łącznie: 38 800 zł Więcej informacji: opłaty |
czynniki szkodliwe występujące w trakcie odbywania studiów |
brak |
Przydatne informacje
Kto może podjąć studia?
Studia mogą podjąć osoby posiadające:
- dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na dowolnym kierunku.
W przypadku dyplomu uzyskanego za granicą, powinien on uprawniać do podjęcia studiów drugiego stopnia lub równorzędnych w kraju jego wydania.
Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia.
Dodatkowe kryterium formalne
Dodatkowym wymogiem formalnym jest znajomość języka angielskiego na poziomie miminum B2 udokumentowana jednym z poniższych certyfikatów:
- Cambridge B2 First (ocena C lub wyższa);
- Cambridge C1 Advanced;
- Cambridge C2 Proficiency;
- IELTS Academic (co najmniej 5,5 pkt.);
- TOEFL (min iBT: 72 pkt., ITP: 543 pkt., CBT: 180 pkt.);
- dyplom studiów w zakresie filologii angielskiej;
- dyplom studiów prowadzonych w języku angielskim;
- dyplom matury IB;
- świadectwo matury EB;
- obywatelstwo kraju, w którym język angielski jest językiem urzędowym;
- inny dokument (np. ocena na transkrypcie potwierdzająca zaliczenie podczas studiów lektoratu z języka angielskiego na poziomie co najmniej B2).
Sposób obliczenia wyniku rekrutacji
Zasady rekrutacji zostały określone w uchwale Senatu UJ nr 46/V/2023 z 31 maja 2023 roku.
Wynik rekrutacji jest obliczany na podstawie następujących elementów:
nazwa elementu | skala | waga |
średnia ze studiów | przeliczona na punkty w skali 0 do 100 na podstawie informacji o skali ocen | 100% |
Pamiętaj, że aby wynik na liście rankingowej został obliczony prawidłowo, należy uzupełnić elementy wskazane w zakładce „Formularze osobowe” w części „Wykształcenie”, pod odnośnikiem „Edytuj wyniki egzaminów” w koncie IRK.
Niepodanie w systemie informacji potrzebnych do obliczenia wyniku kwalifikacji do ostatniego dnia dokonywania zgłoszeń w danej turze może skutkować uzyskaniem 0 pkt. oraz odmową przyjęcia na studia.
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego | |
Na etapie dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego kandydaci są zobowiązani do uzupełnienia formularza zawierającego pytania o:
Na etapie dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego należy wczytać do systemu:
|
Dokumenty wymagane do wpisu na studia | |
dokumenty, które należy pobrać z konta IRK (zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne” odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki”) |
|
dokumenty, których kopie należy dostarczyć wraz z oryginałami do wglądu UWAGA! Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów i przygotuj je wcześniej, gdyż ich zgromadzenie może potrwać dłużej niż czas przeznaczony na wpis na studia. |
Dokumenty, które mogą zostać dostarczone do 26 września:
*Jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu (ale ukończył już studia), może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu z oryginałem do wglądu w terminie do 26 września 2024. |
Więcej informacji: dokumenty.
Finansowanie studiów
Studia są płatne dla wszystkich kandydatów, niezależnie od posiadanych uprawnień. Informacja o wysokości opłaty znajduje się na górze strony, w części „O studiach”.
Więcej informacji: opłaty.
Kontakt
Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania |
Welcome Centre | |
możesz się zwrócić z pytaniami o |
sprawy związane z tokiem studiów: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymacja studencka, opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp. |
sprawy związane z procesem rekrutacją: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminu wpisu, wymagane dokumenty itp. |
dyżur |
poniedziałek—czwartek 9:30–13:30 |
poniedziałek–piątek 9:00–15:00 |
telefon |
(+48) 12 664 56 82 |
(+48) 12 663 26 60 |
bfm@uj.edu.pl |
rekrutacja@uj.edu.pl |
|
adres |
ul. Łojasiewicza 4 |
ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a) |