Kod | admini_n2s_C |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Prawa i Administracji |
Kierunek studiów | administracja |
Forma studiów | niestacjonarne |
Poziom kształcenia | drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 40 |
Limit miejsc | 10 |
Czas trwania | 2 lata (4 semestry) |
Wymagany dokument |
- Tura 1 (04.03.2025 12:00 – 18.03.2025 23:59)
Znajdujesz się w karcie studiów kierunku administracja w formie niestacjonarnej.
Studia te są płatne dla wszystkich, niezależnie od posiadanych uprawnień.
Jeżeli jesteś zainteresowany kierunkiem administracja w formie stacjonarnej przejdź TUTAJ.
Najważniejsze informacje
informacje o studiach | studia.uj.edu.pl |
opłata rekrutacyjna | 100 zł |
opłata za studia (czesne) |
I rok studiów: 4 500 zł II rok studiów: 4 500 zł Łącznie: 9 000 zł Więcej informacji: opłaty. |
zaświadczenie od lekarza medycyny pracy |
niewymagane |
obowiązki związane z ochroną małoletnich |
Informacje zostaną podane w późniejszym terminie. |
certyfikat potwierdzający znajomość języka studiów |
niewymagany |
statystyki z poprzednich lat |
Rekrutacja krok po kroku
Przed dokonaniem zgłoszenia zapoznaj się z informacjami dostępnymi na stronie: rekrutacja krok po kroku.
Kto może podjąć studia?
Studia mogą podjąć osoby posiadające:
- dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na kierunku w zakresie nauk: społecznych, medycznych i nauk o zdrowiu lub humanistycznych.
Dyplomy ukończenia studiów uzyskane na uczelniach zagranicznych traktowane są na równi z dokumentami wydawanymi w Polsce, pod warunkiem, że potwierdzają uprawnienia do podejmowania studiów.
Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia i posiadać co najmniej zaświadczenie o ukończeniu studiów.
Kryteria kwalifikacji
Zasady rekrutacji zostały określone w uchwale Senatu UJ nr 58/V/2024 z 29 maja 2024 roku.
Wynik rekrutacji jest obliczany wyłącznie na podstawie następujących elementów:
nazwa elementu | waga |
rozmowa kwalifikacyjna | 100% |
Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna jest prowadzona w języku polskim. Celem rozmowy jest ocena predyspozycji kandydata do podjęcia studiów, w tym znajomości języka polskiego na poziomie minimum B1.
Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się zdalnie w terminie wskazanym w harmonogramie rekrutacji.
Kandydaci otrzymają szczegóły dotyczące rozmowy (dokładny termin oraz godzina) indywidualnie w koncie IRK, w zakładce „Wiadomości”. Informacje zostaną wysłane po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń w danej turze, najpóźniej na dzień przed określonym w harmonogramie terminem rozpoczęcia egzaminów.
Rozmowy są prowadzone zdalnie (online) z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (Microsoft Teams, Skype itp.). Aby wziąć udział w rozmowie zdalnej, kandydat musi mieć stabilne połączenie z Internetem, sprawny mikrofon i słuchawki lub głośniki oraz dostęp do kamerki internetowej. Podczas rozmowy egzaminator sprawdzi tożsamość kandydata (na podstawie okazanego dokumentu tożsamości) oraz samodzielność jego pracy.
Formularz zgłoszenia rekrutacyjnego
Na etapie dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego kandydaci uzupełniają formularz zawierający pytania o:
- ukończony (do dnia wpisu) kierunek studiów,
- deklarację przynależności dyplomu do grupy dyplomów uzyskanych na kierunku w zakresie nauk: społecznych, medycznych i nauk o zdrowiu lub humanistycznych,
- wybór preferowanej ścieżki.
Uwaga: Jeśli Twój dyplom nie należy do żadnej z wymienionych grup, nie możesz dokonać wpisu na te studia.
Harmonogram rekrutacji
Szczegółowy harmonogram rekrutacji jest dostępny na stronie: harmonogram rekrutacji.
Tura dodatkowa odbywa się wyłącznie dla tych studiów, gdzie po zakończeniu pierwszej tury rekrutacji pozostaną wolne miejsca. Tury na różnych studiach mogą rozpoczynać się w kolejnych dniach po publikacji wyników. Na bieżąco sprawdzaj informacje pojawiające się w systemie IRK.
Wpisy na studia
Poniższe dokumenty kandydat dostarcza do sekretariatu studiów w terminach wpisów po uzyskaniu statusu „zakwalifikowany”. Zapoznaj się z listą dokumentów już teraz i przygotuj je z odpowiednim wyprzedzeniem. Do dokonania wpisu konieczne jest przedstawienie wszystkich wymaganych dokumentów (z wyjątkiem tych dokumentów, które można dostarczyć do 26 września, zgodnie z informacją poniżej).
Sprawdź informacje na temat udzielania pełnomocnictwa: https://welcome.uj.edu.pl/admission/power-of-attorney.
Informacje dotyczące formy wpisu (stacjonarnej lub korespondencyjnej) zostaną podane w późniejszym terminie.
Lista wymaganych dokumentów
Część dokumentów należy wygenerować z systemu IRK – są to:
- ankieta osobowa – Uwaga! Ankietę mogą wygenerować wyłącznie osoby zakwalifikowane, po wcześniejszej akceptacji zdjęcia w systemie przez administratora. Wgraj zdjęcie z odpowiednim wyprzedzeniem;
- formularz „Podstawa ubiegania się o przyjęcie na studia”;
- pełnomocnictwo – jeśli wpisu dokonuje za ciebie pełnomocnik.
Obowiązkowo należy również przedstawić:
- ważny paszport lub dowód osobisty obywatela UE – wyłącznie do wglądu, w celu potwierdzenia tożsamości osoby dokonującej wpisu;
- dyplom ukończenia studiów uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia - jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu (ale ukończył już studia), może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu z oryginałem do wglądu w terminie do 26 września 2025 r.;
- poświadczone tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski;
- potwierdzenie uprawnień do podjęcia stacjonarnych studiów w języku polskim bez ponoszenia opłat za kształcenie (jeśli kandydat posiada);
- decyzja o przyznaniu stypendium dyrektora Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej lub ministra (jeśli kandydat jest stypendystą NAWA lub ministra).
Dokumenty, które można dostarczyć do 26 września:
- apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską – wymóg ten dotyczy również dokumentów uzyskanych w krajach Unii Europejskiej;
- dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia zdrowotnego.
Więcej informacji: wymagane dokumenty.
Finansowanie studiów
Informację o wysokości opłaty znajdziesz na górze strony, w części „Najważniejsze informacje”. Studia niestacjonarne są płatne dla wszystkich kandydatów, niezależnie od posiadanych uprawnień.
Więcej informacji na temat zasad finansowania studiów znajduje się na podstronie: opłaty.
Kontakt
Wydział Prawa i Administracji | Welcome Centre | |
możesz się zwrócić z pytaniami o | sprawy związane z tokiem studiów: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymacja studencka, opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp. | sprawy związane z procesem rekrutacji: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminów wpisu, wymagane dokumenty itp. |
dyżur | poniedziałek–piątek 9:00–15:00 | poniedziałek–piątek 9:00–15:00 |
telefon | (+48) 12 663 19 15 | (+48) 12 663 26 62 (+48) 12 663 26 63 |
wpia@uj.edu.pl | welcome@uj.edu.pl | |
adres | ul. Bracka 12, pok. 9B 31-005 Kraków |
ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a) 30-060 Kraków |