Kod | inform.stos_n2s_C |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej |
Kierunek studiów | informatyka stosowana |
Forma studiów | niestacjonarne |
Poziom kształcenia | drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 24 |
Limit miejsc | 3 |
Czas trwania | 2 lata (4 semestry) |
Wymagany dokument |
- Tura 1 (06.03.2024 12:00 – 08.04.2024 23:59)
Znajdujesz się w karcie studiów kierunku informatyka stosowana w formie niestacjonarnej. Studia te są płatne dla wszystkich, niezależnie od posiadanych uprawnień. Jeżeli jesteś zainteresowany kierunkiem informatyka stosowana w formie stacjonarnej przejdź TUTAJ.
O studiach
informacje o studiach | studia.uj.edu.pl |
progi i statystyki z poprzednich lat | statystyki |
opłata rekrutacyjna | 100 zł |
opłata za studia (czesne) |
I rok studiów: 6 000 zł Łącznie: 12 000 zł Więcej informacji: opłaty. |
czynniki szkodliwe występujące w trakcie odbywania studiów |
Przydatne informacje
Kto może podjąć studia?
Studia mogą podjąć osoby posiadające:
- dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na kierunku w zakresie nauk: inżynieryjno-technicznych, ścisłych i przyrodniczych.
W przypadku dyplomu uzyskanego za granicą, powinien on uprawniać do podjęcia studiów drugiego stopnia w kraju jego wydania. Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia.
Sposób obliczenia wyniku rekrutacji
Zasady rekrutacji zostały określone w uchwale Senatu UJ nr 46/V/2023 z 31 maja 2023 roku.
Wynik rekrutacji jest obliczany na podstawie następujących elementów:
nazwa elementu | waga |
rozmowa kwalifikacyjna | 100% |
Wyniki widniejące na dokumencie, który uprawnia do podjęcia studiów (dyplomie) nie są uwzględniane przy ustalaniu wyniku rekrutacji.
Opis rozmowy kwalifikacyjnej
Rozmowa kwalifikacyjna ma na celu jedynie umożliwienie kandydatowi dodatkowego uściślenia lub wyjaśnienia informacji o zaliczonych kursach, znajdujących się w przesłanej przez niego na etapie zgłoszenia rekrutacyjnego kopii suplementu dyplomu lub wypisu z przebiegu ukończonych studiów. Formuła spotkania nie przewiduje jakiejkolwiek formy sprawdzania wiedzy lub umiejętności kandydata. Liczba punktów ustalana jest wyłącznie na podstawie dokumentacji, jako liczba procent zrealizowanych przez kandydata w ramach ukończonych studiów treści programowych w odniesieniu do ramowych treści programowych określonych uprzednio w standardach kształcenia dla kierunku informatyka. Osoby, które nie posiadają certyfikatu potwierdzającego znajomość języka polskiego są zobowiązane do przystąpienia do rozmowy celem weryfikacji znajomości języka polskiego.
Miejsce i termin rozmowy
Rozmowa kwalifikacyjna prowadzona jest w terminie wskazanym w harmonogramie rekrutacji.
Szczegóły dotyczące rozmowy (dokładny termin oraz godzina) zostaną przekazane kandydatom indywidualnie w koncie IRK najpóźniej na dzień przed określonym w harmonogramie terminem rozpoczęcia egzaminów.
Rozmowy będą prowadzone zdalnie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (Microsoft Teams, Skype itp.). Aby wziąć udział w rozmowie zdalnej, kandydat musi mieć stabilne połączenie z Internetem, sprawny mikrofon i słuchawki lub głośniki oraz dostęp do kamerki internetowej (podczas rozmowy sprawdzana jest tożsamość kandydata na podstawie okazanego dokumentu tożsamości oraz samodzielność pracy).
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego | |
Podczas dokonywania zgłoszenia:
Na etapie dokonywania zgłoszenia kandydaci zobowiązani są do uzupełnienia formularza zawierającego pytania o:
Lista dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego na poziomie min. B1 znajduje się tutaj. |
Dokumenty wymagane do wpisu na studia | |
dokumenty, które należy pobrać z konta IRK (zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne" odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki") |
|
dokumenty, których kopie należy dostarczyć wraz z oryginałami do wglądu UWAGA! Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów i przygotuj je wcześniej, gdyż ich zgromadzenie może potrwać dłużej niż czas przeznaczony na wpis na studia. |
Dokumenty, które mogą zostać dostarczone do 26 września:
*Jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu (ale ukończył już studia), może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu wraz z oryginałem do wglądu w terminie do 26 września 2024 r. |
Dokumenty wymagane po wpisie na studia |
|
UWAGA! Skierowanie na badania wydawane jest w sekretariacie studiów po pomyślnym dokonaniu wpisu. Nie należy wykonywać badań lekarskich bez otrzymania skierowania, tj. przed wpisem na studia. |
Więcej informacji: dokumenty.
Finansowanie studiów
Studia są płatne dla wszystkich kandydatów, niezależnie od posiadanych uprawnień. Informacje o wysokości opłaty znajdują się na górze strony, w części „O studiach”.
Więcej informacji: opłaty.
Kontakt
Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej | Welcome Centre | |
możesz się zwrócić z pytaniami o |
sprawy związane z tokiem studiów: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymację studencką, wpłacanie opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp. |
sprawy związane z procesem rekrutacji: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminów wpisu, wymagane dokumenty itp. |
dyżur | poniedziałek–piątek 10:00–14:00 | poniedziałek–piątek 9:00–15:00 |
telefon |
(+48) 12 664 47 01 (+48) 12 664 45 39 (+48) 12 664 48 76 (+48) 12 664 48 86 |
(+48) 12 663 26 62 |
rekrutacja.fais@uj.edu.pl |
welcome@uj.edu.pl |
|
adres |
ul. Łojasiewicza 11, pok. H-0-02, H-0-04 30-348 Kraków |
ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a) |