Kod | etnolo.antr_s2s_C |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Historyczny |
Kierunek studiów | etnologia i antropologia kulturowa |
Forma studiów | stacjonarne |
Poziom kształcenia | drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 10 |
Limit miejsc | 5 |
Czas trwania | 2 lata (4 semestry) |
Wymagany dokument |
O studiach
informacje o studiach | studia.uj.edu.pl |
progi i statystyki z poprzednich lat | statystyki |
opłata rekrutacyjna | 100 zł |
opłata za studia (czesne) |
I rok studiów: 8 800 zł Łącznie: 17 600 zł Więcej informacji: opłaty. |
czynniki szkodliwe występujące w trakcie odbywania studiów |
brak |
Przydatne informacje
Kto może podjąć studia?
Studia mogą podjąć osoby posiadające:
- dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na dowolnym kierunku.
W przypadku dyplomu uzyskanego za granicą, powinien on uprawniać do podjęcia studiów drugiego stopnia w kraju jego wydania. Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia.
Sposób obliczenia wyniku rekrutacji
Zasady rekrutacji zostały określone w uchwale Senatu UJ nr 46/V/2023 z 31 maja 2023 roku.
Wynik rekrutacji jest obliczany na podstawie następujących elementów:
nazwa elementu | waga |
rozmowa kwalifikacyjna | 100% |
Wyniki widniejące na dokumencie, który uprawnia do podjęcia studiów (dyplomie) oraz certyfikaty językowe nie są uwzględniane przy ustalaniu wyniku rekrutacji.
Opis rozmowy kwalifikacyjnej
Rozmowa kwalifikacyjna jest prowadzona w języku polskim. Celem rozmowy jest ocena predyspozycji kandydata do podjęcia studiów, w tym znajomości języka polskiego co najmniej na poziomie B1.
Miejsce i termin rozmowy
Rozmowa kwalifikacyjna prowadzona jest w terminie wskazanym w harmonogramie rekrutacji.
Szczegóły dotyczące rozmowy (dokładny termin oraz godzina) zostaną przekazane kandydatom indywidualnie w koncie IRK najpóźniej na dzień przed określonym w harmonogramie terminem rozpoczęcia egzaminów.
Rozmowy będą prowadzone zdalnie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (Microsoft Teams, Skype itp.). Aby wziąć udział w rozmowie zdalnej, kandydat musi mieć stabilne połączenie z Internetem, sprawny mikrofon i słuchawki lub głośniki oraz dostęp do kamerki internetowej (podczas rozmowy sprawdzana jest tożsamość kandydata na podstawie okazanego dokumentu tożsamości oraz samodzielność pracy).
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego | |
Nie jest wymagane przesyłanie dokumentów na tym etapie.
|
Dokumenty wymagane do wpisu na studia | |
dokumenty, które należy pobrać z konta IRK (zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne" odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki") |
|
dokumenty, których kopie należy dostarczyć wraz z oryginałami do wglądu UWAGA! Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów i przygotuj je wcześniej, gdyż ich zgromadzenie może potrwać dłużej niż czas przeznaczony na wpis na studia. |
Dokumenty, które mogą zostać dostarczone do 26 września:
*Jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu (ale ukończył już studia), może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu wraz z oryginałem do wglądu w terminie do 26 września 2024 r. |
Więcej informacji: dokumenty.
Finansowanie studiów
Studia są płatne dla wszystkich cudzoziemców. Informacja o wysokości opłaty znajduje się na górze strony, w części „O studiach”.
Osoby, które posiadają uprawnienia do podjęcia studiów bez ponoszenia opłat (np. Karta Polaka, karta stałego pobytu, decyzja dyrektora NAWA o zwolnieniu z opłat, obywatelstwo UE) są zobowiązane do wybrania na etapie dokonywania zgłoszenia właściwej podstawy podejmowania studiów.
W przypadku otrzymania dokumentu uprawniającego do zwolnienia z opłat w późniejszym terminie, można wnioskować o zmianę zasad finansowania studiów.
Więcej informacji na temat zasad finansowania studiów znajdują się na podstronie: opłaty.
Kontakt
Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej | Welcome Centre | |
możesz się zwrócić z pytaniami o |
sprawy związane z tokiem studiów: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymację studencką, wpłacanie opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp. |
sprawy związane z procesem rekrutacją: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminów wpisu, wymagane dokumenty itp. |
dyżur | poniedziałek–piątek 9:00–13:00 | poniedziałek–piątek 9:00–15:00 |
telefon |
(+48) 12 663 15 32 |
(+48) 12 663 26 62 |
agnieszka1.czarnik@uj.edu.pl |
welcome@uj.edu.pl |
|
adres |
ul. Gołębia 9, pok. 25 31-007 Kraków |
ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a) |