• zaloguj się
  • utwórz konto

Studia drugiego stopnia – dla obywateli polskich

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

elektroradiologia

Szczegóły
Kod elektr_s2s_P
Jednostka organizacyjna Wydział Nauk o Zdrowiu
Kierunek studiów elektroradiologia
Forma studiów stacjonarne
Poziom kształcenia drugiego stopnia
Profil studiów praktyczny
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 15
Limit miejsc 30
Czas trwania 2 lata (4 semestry)
Wymagany dokument
  • dyplom ukończenia studiów
Obecnie nie trwają zapisy.

Nadchodzące tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (04.06.2024 12:00 – 17.07.2024 23:59)

O studiach

UWAGA! W związku z tym, że w programie tych studiów przewidziane są zajęcia, w ramach których studenci mają kontakt z osobami małoletnimi i w związku ze zmianą ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich warunkiem dopuszczenia do udziału w ww. zajęciach jest wykonanie przez studenta obowiązków, o których mowa w art. 21 ust. 2-8 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnymi i ochronie małoletnich.

informacje o studiach studia.uj.edu.pl
progi i statystyki z poprzednich lat statystyki
opłata rekrutacyjna 85 zł
opłata za studia (czesne) studia bezpłatne
czynniki szkodliwe występujące w trakcie odbywania studiów

lista czynników szkodliwych

Przydatne informacje

Kto może podjąć studia?

Studia mogą podjąć osoby posiadające:

  • dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na kierunku elektroradiologia.

Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia. 

Dodatkowe kryterium formalne

Dodatkowym kryterium formalnym upoważniającym do podjęcia studiów jest zaliczenie lektoratu z języka angielskiego na studiach lub zdanie matury miedzynarodowej, lub ukończenie studiów anglojęzycznych, lub posiadanie certyfikatu znajomości języka angielskiego na poziomie co najmiej B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.

Sposób obliczenia wyniku rekrutacji

Zasady rekrutacji zostały określone w uchwale Senatu UJ nr 46/V/2023 z 31 maja 2023 roku.

Wynik rekrutacji jest obliczany na podstawie następujących elementów:

 nazwa elementu skala waga
ocena z egzaminu dyplomowego przeliczona do skali od 0 do 100  50%
średnia ze studiów przeliczona do skali od 0 do 100  50%

Pamiętaj, że aby wynik na liście rankingowej został obliczony prawidłowo, należy uzupełnić elementy wskazane w zakładce „Formularze osobowe” w części „Wykształcenie”, pod odnośnikiem „Edytuj wyniki egzaminów” w koncie IRK.

Niepodanie w systemie informacji potrzebnych do obliczenia wyniku kwalifikacji do ostatniego dnia dokonywania zgłoszeń w danej turze może skutkować uzyskaniem 0 pkt. oraz odmową przyjęcia na studia.

Więcej informacji: obliczanie wyniku.

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego

Podczas dokonywania zgłoszenia można wczytać do systemu:

  • skan dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2.

Na etapie dokonywania zgłoszenia kandydaci zobowiązani są do uzupełnienia formularza zawierającego pytania o:

  • ukończony (do dnia wpisu na studia) kierunek studiów,
  • deklarację przynależności dyplomu do grupy dyplomów uzyskanych na kierunku elektroradiologia,
  • spełnienie dodatkowego kryterium formalnego określonego w karcie studiów powyżej w części „Kto może podjąć studia”.
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
dokumenty, które należy pobrać z konta IRK (zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne”, odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki”) 
  • ankieta osobowa
  • formularz „podstawa ubiegania się”
  • pełnomocnictwo (jeśli wpisu na studia dokonuje pełnomocnik)

dokumenty, których kopie należy dostarczyć wraz z oryginałami do wglądu

UWAGA! Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów i przygotuj je wcześniej, gdyż ich zgromadzenie może potrwać dłużej niż czas przeznaczony na wpis na studia.

  • ważny dowód osobisty lub paszport (nie sporządza się kopii)
  • dyplom ukończenia studiów uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia*
  • dokument potwierdzający wynik studiów brany pod uwagę podczas obliczania wyniku rekrutacji wraz z informacją o skali, w jakiej została wystawiona ocena (np. suplement do dyplomu, zaświadczenie z sekretariatu)
  • poświadczone tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski 
  • dokumenty wczytywane do IRK na etapie dokonywania zgłoszenia
  • dodatkowe dokumenty wskazane w kryteriach kwalifikacji

Dokumenty, które mogą zostać dostarczone do 26 września:

  • apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską

*Jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu (ale ukończył już studia), może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu z oryginałem do wglądu w terminie do 26 września 2024 r. 

Dokumenty wymagane po wpisie na studia

  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów

UWAGA! Skierowanie na badania wydawane jest w sekretariacie studiów po pomyślnym dokonaniu wpisu. Nie należy wykonywać badań lekarskich bez otrzymania skierowania, tj. przed wpisem na studia.

Więcej informacji: wymagane dokumenty.

Kontakt

  Wydział Nauk o Zdrowiu Welcome Centre
możesz się zwrócić z pytaniami o

sprawy związane z tokiem studiów: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymacja studencka, opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp.

sprawy związane z procesem rekrutacji: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminu wpisu, wymagane dokumenty itp.
dyżur poniedziałek–piątek 8:00–15:30 poniedziałek–piątek 9:00–15:00
telefon

(+48) 12 634 33 97 wew. 30

(+48) 12 663 26 60
(+48) 12 663 26 61

e-mail

rekrutacja.wnz@uj.edu.pl

rekrutacja@uj.edu.pl

adres

ul. Michałowskiego 12, pok. 113

31-126 Kraków

 

ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a)
30-060 Kraków