• zaloguj się
  • utwórz konto

Studia drugiego stopnia – dla obywateli polskich

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

informatyka gier komputerowych

Szczegóły
Kod inform.gier.komp_n2s_P
Jednostka organizacyjna Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej
Kierunek studiów informatyka gier komputerowych
Forma studiów niestacjonarne
Poziom kształcenia drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 20
Limit miejsc 30
Czas trwania 2 lata (4 semestry)
Wymagany dokument
  • dyplom ukończenia studiów
Obecnie nie trwają zapisy.

(pokaż minione tury)

Znajdujesz się w karcie studiów kierunku informatyka gier komputerowych w formie niestacjonarnej. Jeżeli jesteś zainteresowany kierunkiem informatyka gier komputerowych w formie stacjonarnej przejdź TUTAJ.

O studiach

informacje o studiach studia.uj.edu.pl
progi i statystyki z poprzednich lat statystyki
opłata rekrutacyjna 100 zł
opłata za studia (czesne; więcej w akapicie „Finansowanie studiów”)

I rok studiów: 7 000 zł

II rok studiów: 7 000 zł

Łącznie: 14 000 zł

Więcej informacji: opłaty.

czynniki szkodliwe występujące w trakcie odbywania studiów

lista czynników szkodliwych

Przydatne informacje

Kto może podjąć studia?

Studia mogą podjąć osoby posiadające:

  • dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na kierunku w zakresie nauk: inżynieryjno-technicznych, ścisłych i przyrodniczych.

Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia. 

Sposób obliczenia wyniku rekrutacji

Zasady rekrutacji zostały określone w uchwale Senatu UJ nr 46/V/2023 z 31 maja 2023 roku.

Wynik rekrutacji jest obliczany na podstawie następujących elementów:

 nazwa elementu skala waga
rozmowa kwalifikacyjna oceniona w skali od 0 do 100  100%

Zakres rozmowy kwalifikacyjnej

Rozmowa kwalifikacyjna ma na celu jedynie umożliwienie kandydatowi dodatkowego uściślenia lub wyjaśnienia informacji o zaliczonych kursach, znajdujących się w przesłanej przez niego na etapie zgłoszenia rekrutacyjnego kopii suplementu dyplomu lub wypisu z przebiegu ukończonych studiów. Formuła spotkania nie przewiduje jakiejkolwiek formy sprawdzania wiedzy lub umiejętności kandydata. Liczba punktów ustalana jest wyłącznie na podstawie dokumentacji, jako liczba procent zrealizowanych przez kandydata w ramach ukończonych studiów treści programowych w odniesieniu do ramowych treści programowych określonych uprzednio w standardach kształcenia dla kierunku informatyka.

Miejsce i termin rozmowy kwalifikacyjnej

Rozmowa kwalifikacyjna zostanie przeprowadzona stacjonarnie w terminie wskazanym w harmonogramie rekrutacji.

Szczegóły dotyczące rozmowy (dokładny termin oraz godzina) zostaną przekazane kandydatom indywidualnie w koncie IRK.

Więcej informacji: obliczanie wyniku.

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego

Podczas dokonywania zgłoszenia należy wczytać do systemu:

  • skan dokumentu zawierajacego informacje o zaliczonych kursach: suplement do dyplomu lub wypis z przebiegu ukończonych studiów.

Na etapie dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego kandydaci zobowiazani są do uzupełniania formularza zawierajacego pytania o:

  • ukończony kierunek studiów, 
  • deklarację przynależności dyplomu do grupy dyplomów uzyskanych na kierunku w zakresie nauk: inżynieryjno-technicznych, ścisłych i przyrodniczych.
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
dokumenty, które należy pobrać z konta IRK (zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne”, odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki”) 
  • ankieta osobowa
  • formularz „podstawa ubiegania się”
  • pełnomocnictwo (jeśli wpisu na studia dokonuje pełnomocnik)

dokumenty, których kopie należy dostarczyć wraz z oryginałami do wglądu

UWAGA! Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów i przygotuj je wcześniej, gdyż ich zgromadzenie może potrwać dłużej niż czas przeznaczony na wpis na studia.

  • ważny dowód osobisty lub paszport (nie sporządza się kopii)
  • dyplom ukończenia studiów uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia*
  • dokument potwierdzający wynik studiów brany pod uwagę podczas obliczania wyniku rekrutacji wraz z informacją o skali, w jakiej została wystawiona ocena (np. suplement do dyplomu, zaświadczenie z sekretariatu)
  • poświadczone tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski 
  • dokumenty wczytywane do IRK na etapie dokonywania zgłoszenia

Dokumenty, które mogą zostać dostarczone do 26 września:

  • apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską 

*Jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu (ale ukończył już studia), może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu wraz z oryginałem do wglądu w terminie do 26 września 2043 r. 

Dokumenty wymagane po wpisie na studia

  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów

UWAGA! Skierowanie na badania wydawane jest w sekretariacie studiów po pomyślnym dokonaniu wpisu. Nie należy wykonywać badań lekarskich bez otrzymania skierowania, tj. przed wpisem na studia.

Więcej informacji: wymagane dokumenty.

Finansowanie studiów

Studia są płatne. Opłatę wnosi się w 8 ratach. Pierwszą należy wpłacić do 7 dni od dokonania wpisu na studia. Kolejne 7 rat do 15. dnia każdego miesiąca, począwszy od listopada. Więcej informacji na temat płatności za studia znajduje się na podstronie opłaty.

Kontakt

  Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Welcome Centre
możesz się zwrócić z pytaniami o

sprawy związane z tokiem studiów: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymacja studencka, opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp.

sprawy związane z procesem rekrutacji: system IRK, przebieg rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminu wpisu, wymagane dokumenty itp.
dyżur poniedziałek–piątek 10:00–14:00 poniedziałek–piątek 9:00–15:00
telefon

(+48) 12 664 47 01

(+48) 12 664 45 39

(+48) 12 664 48 76

(+48) 12 664 48 86

(+48) 12 663 26 60
(+48) 12 663 26 61

e-mail

rekrutacja.fais@uj.edu.pl

rekrutacja@uj.edu.pl

adres

ul. Łojasiewicza 11, pok. H-0-02, H-0-04

30-348 Kraków

ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a)
30-060 Kraków