• zaloguj się
  • utwórz konto

Studia drugiego stopnia – dla obywateli polskich

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

elektroradiologia

Szczegóły
Kod elektr_s2s_P
Jednostka organizacyjna Wydział Nauk o Zdrowiu
Kierunek studiów elektroradiologia
Forma studiów stacjonarne
Poziom kształcenia drugiego stopnia
Profil studiów praktyczny
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 15
Limit miejsc 30
Czas trwania 2 lata (4 semestry)
Wymagany dokument
  • dyplom ukończenia studiów
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (01.06.2023 12:00 – 16.07.2023 23:59)

O studiach

informacje o studiach studia.uj.edu.pl
opłata rekrutacyjna 85 zł
opłata za studia (czesne) studia bezpłatne
czynniki szkodliwe występujące w trakcie odbywania studiów

lista czynników szkodliwych

Przydatne informacje

Kto może podjąć studia?

Studia mogą podjąć osoby posiadające:

  • dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na kierunku elektroradiologia.

Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia. 

Dodatkowe kryterium formalne

Dodatkowym kryterium formalnym upoważniającym do podjęcia studiów jest zaliczenie lektoratu z języka angielskiego na studiach lub zdanie matury miedzynarodowej, lub ukończenie studiów anglojęzycznych, lub posiadanie certyfikatu znajomości języka angielskiego na poziomie co najmiej B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego.

Sposób obliczenia wyniku rekrutacji

Wynik rekrutacji jest obliczany na podstawie następujących elementów:

 nazwa elementu skala waga
ocena z egzaminu dyplomowego przeliczona do skali od 0 do 100  50%
średnia ze studiów przeliczona do skali od 0 do 100  50%

Pamiętaj, że aby wynik na liście rankingowej został obliczony prawidłowo, należy uzupełnić następujące elementy w zakładce „Wykształcenie” w części „Wykształcenie wyższe”, pod odnośnikiem „Edytuj wyniki egzaminów” w koncie IRK:

  • ocenę z egzaminu dyplomowego,
  • średnią ocen ze studiów.

Jeżeli kandydat nie wprowadzi jednej z ocen ze studiów, która stanowi element obliczenia wyniku kwalifikacji, uzyskuje z niej 0 punktów. Nie pozbawia go to prawa udziału w rekrutacji – jednak jeśli ocena ta stanowi dużą część wyniku rekrutacji, może to spowodować, że końcowy wynik będzie zbyt niski, żeby kandydat został przyjęty na studia.

Więcej informacji: obliczanie wyniku.

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego

Na etapie dokonywania zgłoszenia kandydaci zobowiązani są do uzupełnienia formularza zawierającego pytania o:

  • ukończony kierunek studiów,
  • deklarację przynależności dyplomu do grupy dyplomów uzyskanych na kierunku elektroradiologia,
  • spełnienie dodatkowego kryterium formalnego określonego w karcie studiów powyżej w części „Kto może podjąć studia”.
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
dokumenty, które należy pobrać z konta IRK (zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne”, odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki”) 
  • ankieta osobowa
  • formularz „podstawa ubiegania się”
  • pełnomocnictwo (jeśli wpisu na studia dokonuje pełnomocnik)

dokumenty, których kopie należy dostarczyć wraz z oryginałami do wglądu

UWAGA! Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów i przygotuj je wcześniej, gdyż ich zgromadzenie może potrwać dłużej niż czas przeznaczony na wpis na studia.

  • ważny dowód osobisty lub paszport (nie sporządza się kopii)
  • dyplom ukończenia studiów uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia*
  • dokument potwierdzający wynik studiów (ocena z egzaminu dyplomowego, średnia ze studiów) brany pod uwagę podczas obliczania wyniku rekrutacji wraz z informacją o skali, w jakiej została wystawiona ocena (np. suplement do dyplomu, zaświadczenie z sekretariatu)
  • poświadczone tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski 

Dokumenty, które mogą zostać dostarczone do 28 września:

  • apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską 

*Jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu, może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu wraz z oryginałem do wglądu w terminie do 28 września 2023 r. 

Dokumenty wymagane po wpisie na studia

  • zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów

UWAGA! Skierowanie na badania wydawane jest w sekretariacie studiów po pomyślnym dokonaniu wpisu. Nie należy wykonywać badań lekarskich bez otrzymania skierowania, tj. przed wpisem na studia.

Więcej informacji: wymagane dokumenty.

Kontakt

  Wydział Nauk o Zdrowiu Welcome Centre
możesz się zwrócić z pytaniami o

sprawy związane ze studiami: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymacja studencka, opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp.

sprawy związane z rekrutacją: system IRK, proces rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminów wpisu, wymagane dokumenty itp.
dyżur

poniedziałek–piątek 8:00–15:30

poniedziałek–piątek 9:00–15:00
telefon

(+48) 12 634 33 97 wew. 46

(+48) 12 663 26 60

(+48) 12 663 26 62

e-mail

rekrutacja.wnz@uj.edu.pl

rekrutacja@uj.edu.pl

adres

ul. Michałowskiego 12, pok. 113

31-126 Kraków

ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a)

30-060 Kraków