• zaloguj się
  • utwórz konto

Studia drugiego stopnia – dla obywateli polskich

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Business and Finance Management

Szczegóły
Kod busine.fina.mana_s2s_P_en
Jednostka organizacyjna Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Kierunek studiów Business and Finance Management
Forma studiów stacjonarne
Poziom kształcenia drugiego stopnia
Profil studiów ogólnoakademicki
Języki wykładowe angielski
Minimalna liczba studentów 35
Limit miejsc 60
Czas trwania 2 lata (4 semestry)
Wymagany dokument
  • dyplom ukończenia studiów
Tura 3 (01.07.2022 16:00 – 31.08.2022 23:59)
Liczba miejsc w tej turze: 55

(pokaż minione tury)

O studiach

informacje o studiach studia.uj.edu.pl

progi i statystyki z poprzednich lat

statystyki
opłata rekrutacyjna 85 złotych
opłata za studia (czesne)

I rok studiów: 13 200 zł
II rok studiów: 13 200 zł

Łącznie: 26 400 zł
Więcej informacji: opłaty

czynniki szkodliwe występujące w trakcie odbywania studiów 

brak

Przydatne informacje

Kto może podjąć studia?

Studia mogą podjąć osoby posiadające:

  • dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na dowolnym kierunku.

W przypadku dyplomu uzyskanego za granicą, powinien on uprawniać do podjęcia studiów drugiego stopnia lub równorzędnych w kraju jego wydania. 

Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia.

Sposób obliczenia wyniku rekrutacji

Wynik rekrutacji jest obliczany na podstawie następujących elementów:

nazwa elementu skala waga dodatkowe kryterium formalne
średnia ze studiów przeliczona na punkty w skali 0 do 100 na podstawie informacji o skali ocen 100% Pozytywne zaliczenie rozmowy kwalifikacyjnej (minimum 60% punktów możliwych do zdobycia) sprawdzającej znajomość języka angielskiego.*

*Osoby, które posiadają dokument potwierdzający znajomość języka angielskiego na poziomie B2 uzyskują z rozmowy 100% punktów możliwych do zdobycia, bez konieczności przystępowania do niej. Lista wszystkich dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego, akceptowanych w Uniwersytecie Jagiellońskim, znajduje się na stronie: lista dokumentów.

Pamiętaj, aby wynik na liście rankingowej został obliczony prawidłowo należy uzupełnić oceny ze studiów w zakładce „Wykształcenie" w części „Wykształcenie wyższe", pod odnośnikiem „Edytuj wyniki egzaminów" w koncie IRK:

  • średnią ocen ze studiów.

Brak wprowadzenia ocen ze studiów, które są wymagane do obliczenia wyniku kwalifikacji, będzie skutkował uzyskaniem 0 punktów na liście rankingowej.

Miejsce i termin rozmowy weryfikującej znajomość języka angielskiego

Rozmowa kwalifikacyjna prowadzona jest w terminie wskazanym w harmonogramie rekrutacji.

Szczegóły dotyczące rozmowy (dokładny termin oraz godzina) zostaną przekazane kandydatom indywidualnie w koncie IRK.

Rozmowy będą prowadzone z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (Microsoft Teams, Skype itp.). Aby wziąć udział w rozmowie zdalnej, kandydat musi mieć stabilne połączenie z Internetem, sprawny mikrofon i słuchawki lub głośniki oraz dostęp do kamerki internetowej (podczas rozmowy sprawdzana jest tożsamość kandydata na podstawie okazanego dokumentu tożsamości oraz samodzielność pracy).

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego

Na etapie dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego kandydaci są zobowiązani do uzupełnienia formularza zawierającego pytania o: 

  • ukończony kierunek studiów.

Osoby, które posiadają certyfikat znajomości języka angielskiego, który może stanowić podstawę zwolnienia z rozmowy potwierdzającej znajomość języka powinny wczytać kopię tego dokumentu do systemu. Lista dokumentów zwalniających z rozmowy jest dostępna tutaj.
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
dokumenty, które należy pobrać z konta IRK* (zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne" odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki") 
  • ankieta osobowa 
  • formularz „podstawa ubiegania się"
  • pełnomocnictwo (jeśli wpisu na studia dokonuje pełnomocnik)

dokumenty, których kopie należy dostarczyć wraz z oryginałami do wglądu

UWAGA! Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów i przygotuj je wcześniej, gdyż ich zgromadzenie może potrwać dłużej niż czas przeznaczony na wpis na studia.

  • ważny dowód osobisty lub paszport (nie sporządza się kopii)
  • dyplom ukończenia studiów uprawniający do podjęcia studiów drugiego stopnia*
  • dokument potwierdzający wynik studiów (średnia ze studiów) brany pod uwagę podczas obliczania wyniku rekrutacji wraz z informacją o skali, w jakiej została wystawiona ocena (np. suplement do dyplomu, zaświadczenie z sekretariatu)
  • dokument potwierdzający znajomość jezyka angielskiego (jeżeli był wczytywany do systemu)
  • poświadczone tłumaczenie na język polski lub angielski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski lub angielski

Dokumenty, które mogą zostać dostarczone do 29 września:

  • apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską

*Jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu, może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu z oryginałem do wglądu w terminie do 29 września 2022. 

*UWAGA! Trwają ustalenia dotyczące sposobu dokonywania wpisu na studia (wpis osobisty lub korespondencyjny). W przypadku wpisu korespondencyjnego będzie wymagany dodatkowy dokument do pobrania z systemu IRK: „oświadczenie do wpisu korespondencyjnego". Po dokonaniu ustaleń odpowiednia informacja zostanie zamieszczona w karcie studiów.

Więcej informacji: wymagane dokumenty

Finansowanie studiów

Studia są płatne dla wszystkich kandydatów. Informacja o wysokości opłaty znajduje się na górze strony, w części „O studiach".

Więcej informacji: finansowanie studiów.

Kontakt

  Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej
Instytut Ekonomii, Finansów i Zarządzania
Welcome Centre
możesz się zwrócić z pytaniami o

sprawy związane ze studiami: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymacja studencka, opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp.

sprawy związane z rekrutacją: system IRK, proces rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminów wpisu, wymagane dokumenty itp.
dyżur

poniedziałek–czwartek 10:00–14:00

środa 9:00–13:00

poniedziałek–piątek 9:00–15:00
telefon

(+48) 12 664 56 82

(+48) 12 663 26 60

(+48) 12 663 26 62

e-mail

bfm@uj.edu.pl

rekrutacja@uj.edu.pl

adres

ul. Łojasiewicza 4

30-348 Kraków

ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a)

30-060 Kraków