Kod | europe.join.mast.prog_s2s_C |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Wydział Filologiczny |
Kierunek studiów | European Joint Master’s Programme in English and American Studies |
Forma studiów | stacjonarne |
Poziom kształcenia | drugiego stopnia |
Profil studiów | ogólnoakademicki |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 1 |
Limit miejsc | 4 |
Czas trwania | 2 lata (4 semestry) |
Wymagany dokument |
Liczba miejsc w tej turze: 4
- Tura 1 (01.03.2023 12:00 – 11.04.2023 23:59)
Do realizacji programu studiów wymagana jest znajomość języka angielskiego na poziomie C1.
O studiach
informacje o studiach | studia.uj.edu.pl |
progi i statystyki z poprzednich lat | statystyki |
opłata rekrutacyjna | 100 zł |
opłata za studia (czesne; więcej w akapicie „Finansowanie studiów”) |
I rok studiów: 7 000 zł Więcej informacji: opłaty |
czynniki szkodliwe występujące w trakcie odbywania studiów |
brak |
Przydatne informacje
Kto może podjąć studia?
Studia mogą podjąć osoby posiadające:
- dyplom ukończenia studiów (co najmniej z tytułem licencjata) uzyskany na kierunku w zakresie filologii angielskiej.
W przypadku dyplomu uzyskanego za granicą, powinien on uprawniać do podjęcia studiów drugiego stopnia w kraju jego wydania. Przyjęci kandydaci muszą być absolwentami zadeklarowanych studiów w momencie dokonywania wpisu na studia.
Dodatkowe kryterium formalne
Dodatkowym kryterium formalnym jest znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 udokumentowana jednym z certyfikatów:
- Cambridge CAE (Certificate of Advanced English): PASS,
- C2 Proficiency: PASS,
- Michigan ECPE Examination for the Certificate of Proficiency in English): PASS,
- Trinity ISE 3 (Integrated Skills in English): PASS,
- Pearson PTE Academic: minimum score 76,
- IELTS: minimum overall score 7,
- TOEFL ITB test: minimum score 98.
Uwaga: Studia prowadzone są w ramach konsorcjum 7 uniwersytetów partnerskich. Kwalifikacja na studia przebiega dwustopniowo. W pierwszej kolejności kandydat rejestruje się elektronicznie na stronie konsorcjum, gdzie składa wymagane dokumenty. Rejestracja na stronie konsorcjum odbywa się w terminie od stycznia do kwietnia. Po wstępnej kwalifikacji kandydata przez radę konsorcjum, kandydat zobowiązany jest do udziału w rekrutacji w Uniwersytecie Jagiellońskim.
Sposób obliczenia wyniku rekrutacji
Wynik rekrutacji jest obliczany na podstawie następujących elementów:
nazwa elementu | waga |
rozmowa kwalifikacyjna | 100% |
Wyniki widniejące na dokumencie, który uprawnia do podjęcia studiów (dyplomie) nie są uwzględniane przy ustalaniu wyniku rekrutacji.
Opis rozmowy kwalifikacyjnej
Rozmowa kwalifikacyjna sprawdzająca kompetencje językowe oraz predyspozycje do podjęcia studiów. Rozmowa kwalifikacyjna uwzględnia ocenę aplikacji złożonej w ramach konsorcjum.
Miejsce i termin rozmowy
Rozmowa kwalifikacyjna prowadzona jest w terminie wskazanym w harmonogramie rekrutacji.
Szczegóły dotyczące rozmowy (dokładny termin oraz godzina) zostaną przekazywane kandydatom indywidualnie w koncie IRK nie później niż na dzień przed planowaną rozmową.
Rozmowy będą prowadzone zdalnie z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (Microsoft Teams, Skype itp.). Aby wziąć udział w rozmowie zdalnej, kandydat musi mieć stabilne połączenie z Internetem, sprawny mikrofon i słuchawki lub głośniki oraz dostęp do kamerki internetowej (podczas rozmowy sprawdzana jest tożsamość kandydata na podstawie okazanego dokumentu tożsamości oraz samodzielność pracy).
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego | |
Podczas dokonywania zgłoszenia należy wczytac do systemu:
Na etapie dokonywania zgłoszenia rekrutacyjnego kandydaci są zobowiązani do uzupełnienia formularza zawierającego pytania o:
|
|
Dokumenty wymagane do wpisu na studia | |
dokumenty, które należy pobrać z konta IRK (zakładka „Zgłoszenia rekrutacyjne”, odnośnik „Dokumenty i dalsze kroki”) |
|
dokumenty, których kopie należy dostarczyć wraz z oryginałami do wglądu UWAGA! Zapoznaj się z listą wymaganych dokumentów i przygotuj je wcześniej, gdyż ich zgromadzenie może potrwać dłużej niż czas przeznaczony na wpis na studia. |
Dokumenty, które mogą zostać dostarczone do 28 września:
*Jeśli w terminie wpisu kandydat nie posiada jeszcze dyplomu, może w jego miejsce przedstawić zaświadczenie o ukończeniu studiów wraz z oświadczeniem, że zobowiązuje się do doręczenia kopii dyplomu wraz z oryginałem do wglądu w terminie do 28 września 2023 r. |
Więcej informacji: dokumenty.
Finansowanie studiów
Studia są płatne dla wszystkich cudzoziemców. Informacja o wysokości opłaty znajduje się na górze strony, w części „O studiach”.
Osoby, które posiadają uprawnienia do podjęcia studiów bez ponoszenia opłat (np. Karta Polaka, karta stałego pobytu, decyzja dyrektora NAWA o zwolnieniu z opłat, obywatelstwo UE) są zobowiązane do wybrania na etapie dokonywania zgłoszenia właściwej podstawy podejmowania studiów (opcja „posiadam uprawnienia do podjęcia studiów stacjonarnych prowadzonych w języku polskim bez ponoszenia opłat za kształcenie”).
Pełne informacje na temat zasad finansowania studiów znajdują się na podstronie: opłaty.
Kontakt
Instytut Filologii Angielskiej | Welcome Centre | |
możesz się zwrócić z pytaniami o |
sprawy związane ze studiami: program studiów, zapisy na zajęcia, legitymację studencką, wpłacanie opłaty za studia, reset hasła w USOSweb itp. |
sprawy związane z rekrutacją: system IRK, proces rekrutacji na studia, opłaty rekrutacyjne, rezerwacja terminów wpisu, wymagane dokumenty itp. |
dyżur | wtorek–piątek 10:00–14:00 | poniedziałek–piątek 9:00–15:00 |
telefon |
(+48) 12 663 43 72 |
(+48) 12 663 26 60 (+48) 12 663 26 63 |
karolina.kopacz@uj.edu.pl |
welcome@uj.edu.pl |
|
adres |
al. Adama Mickiewicza 9 31-120 Kraków |
ul. Ingardena 6 (wejście od ul. Oleandry 2a) 30-060 Kraków |